Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 1.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 2.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 3.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 4.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 5.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 6.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 7.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 8.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 9.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 10.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 11.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 12.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 13.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 14.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 15.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 16.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 17.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 18.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 19.
  • Referāts 'SIA "Latvija Statoil" mārketinga kompleksa pasākumi', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga kompleksa elementi    4
1.1  Mārketinga kompleksa elementu raksturojums    4
2.  SIA „Latvija Statoil” mārketinga kompleksa raksturojums    7
2.1  SIA „Latvija Statoil” uzņēmuma vēsture    7
2.2  Uzņēmuma preču un pakalpojumu grupu raksturojums    9
2.3  Cenu veidošana SIA „Latvija Statoil”    12
2.4  Sadale SIA „Latvija Statoil”    13
2.5  Cilvēka faktors (darbinieks) SIA „Latvija Statoil”    14
2.6  Virzīšana tirgū    14
  Secinājumi    19
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga komplekss, pēc autoru domām, ir svarīgākā mārketinga sastāvdaļa.
Apskatot mārketinga kompleksu, var teikt, ka tas nemitīgi attīstās, pie attīstīšanas var pieskaitīt to, ka tagad kompleksam, daudzi mārketinga speciālisti sāk pievienot arvien jaunus elementus. Katrām uzņēmumam ir nepieciešams pētīt visus mārketinga kompleksa elementus, lai varētu labāk attīstīt savu uzņēmumu un pārvarēt konkurentus.
SIA „Latvija Statoil” ir cieši saaugusi ar reklāmu un mārketingu, apzinājusies tās lielo spēku un veiksmīgi ar to strādā. Uzņēmums ir Latvijā lielākais degvielas mazumtirgotājs, kas piedāvā augstākās kvalitātes degvielu un servisa pakalpojumus, un ir līderis ātro uzkodu, karsto dzērienu un ērtas iepirkšanās veikalu segmentā.
Uzņēmums pēdējos gados ir sasniedzis savus straujākos izaugsmes rādītājus pastāvēšanas vēsturē. Par pamatu tam ir daudz dažādu iemeslu, bet viens no būtiskākajiem ir reklāma. Uzņēmums izmanto šo instrumentu, lai veiksmīgi sasniegtu izvirzītos mērķus.
Uzņēmuma galvenais mērķis ir apmierināt klientu prasības, sniedzot viņiem augstākās kvalitātes preces un pakalpojumus, atrodoties īstajā laikā un vietā. Bet, lai to panāktu, būtiska ir Statoil komanda – drosmīga, atklāta, iejūtīga un izdarīga.
Darbā tiek izanalizēti tādi elementi ka produkts, vieta, virzīšana tirgū, pakalpojumu sniegšanas process un fiziskā klātbūtne. Kā arī izpētē lielāka uzmanība ir pievērsta cenas veidošanas un cilvēka faktoram.…

Atlants