Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 1.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 2.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 3.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 4.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 5.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 6.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 7.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 8.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 9.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 10.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 11.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 12.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 13.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 14.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 15.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 16.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 17.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 18.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 19.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 20.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 21.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 22.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 23.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 24.
  • Referāts 'Viesnīca "Ramada Riga City Centre"', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  VIESNĪCAS “RAMADA RIGA CITY CENTRE” IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    5
1.1.  Viesnīcas „Ramada” apraksts    5
1.2.  Viesnīcas Ramada Riga City Centre izmitināšanas apraksts    6
2.  VIESNĪCAS „RAMADA RIGA CITY CENTRE” TIEŠĀS IETEKMES ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI    10
2.1.  Viesnīcas ”Ramada Riga City Centre” patērētāji    10
2.2.  Viesnīcas”Ramada Riga City centre” konkurenti    12
3.  NETIEŠAS IETEKMES ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI VIESNĪCAI „RAMADA RIGA CITY CENTRE”    16
4.  SVID ANALĪZE    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    24
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Viesnīca „Ramada Riga City Centre” ir pavisam jauns uzņēmums Latvijā, taču pasaulē tas ir pazīstams jau kopš 1954. gada.
2. Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu klāsts ir ļoti liels.
3. Uzņēmums darbojas pateicoties kredītsaistībām ar bankām un atpazīstamībai tūristu vidū.
4. Uzņēmums savas produkcijas virzībai tirgū izmanto „Ramada” zīmolu.
5. Viesnīca „Ramada Riga City Centre” virzās uz mērķi- kļūt par atpazīstamu Latvijā ar labu kvalitāti un noturēt klientu uzticību tai.
6. Patērētāji un piegādātāji ir svarīgākie uzņēmuma tiešās ietekmes ārējās vides faktori. Bez tiem uzņēmums nespētu funkcionēt.
7. Uzņēmuma darbība ir atkarīga no netiešās ietekmes ārējās vides faktoriem, kas uzņēmumu var ietekmēt gan labvēlīgi, gan arī nelabvēlīgi, tāpēc ir svarīgi pielietot visefektīvāko mārketinga stratēģiju, lai produkts apmierinātu pircēju vēlmes un vajadzības labāk par konkurentiem.
8. Uzņēmuma stipro un vājo pušu izvērtēšana, iespēju un draudu novērtēšana palīdz saskatīt patieso situāciju kādā uzņēmums atrodas, un sniedz iespēju noteikt to, kā uzņēmumam attīstīties.

Priekšlikumi:
1. Dažādot un pilnveidot piedāvājamo pakalpojumu klāstu, tādējādi vēl paaugstinot pakalpojuma kvalitāti un palielināt kopējo piedāvājamo pakalpojumu skaitu un radīt jaunus risinājumus, piesaistot lielāku klientu interesi ar jauniem pakalpojumu veidiem.
2. Novērot un prognozēt valsts ekonomisko stāvokli un gaidāmās izmaiņas, lai varētu veicināt attīstību un izdarīt prognozes.
3. Vairāk koncentrēties uz mārketinga aktivitātēm, veidot reklāmas televīzijā, medijos un internetā, izmantot visus mārketinga elementus, kas palielina uzņēmuma atpazīstamību un konkurētspēju.
4. Arī turpmāk konkurēt ar augstu kvalitāti, saglabājot sociālo atbildību, jo tas palīdz piesaistīt jaunu un jau esošo klientu uzmanību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants