Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 1.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 2.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 3.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 4.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 5.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 6.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījuma procesā lielākā daļa jautājumu ir paredzētas tam, lai izprastu un paredzētu patērētājus un to attieksmi. Atbildes uz pētījuma jautājumiem var palīdzēt uzņēmumiem izstrādāt īpašus produktus vai pakalpojumus, kas varētu apmierināt mērķauditorijas vajadzības.
Nereti pircēju attieksme pret produktu vai pakalpojumu tiek veidota no informācijas, kas ir pieejama tam, jūtām un paredzamās uzvedības. Tādējādi nav brīnums, ka uzņēmuma menedžments vēlas izprast un kaut kādā veidā ietekmēt patērētāju uzvedību. Patērētāju uzvedība nav nemaz tik viegli ietekmējama un maināma, tomēr iespējamāka ir patērētāju attieksmes maiņa..
Mērinstruments
Mērinstruments (scales) ir galvenais rīks, kas tiek izmantots pētījuma anketās informācijas iegūšanai. Mērinstruments mēra izteiktā viedokļa līmeni, respondenta izjūtu pakāpi par konkrēto jautājumu vienā vai otrā virzienā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants