Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 1.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 2.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 3.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 4.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 5.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 6.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 7.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 8.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 9.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 10.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 11.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 12.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 13.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 14.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 15.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 16.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 17.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 18.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 19.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 20.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 21.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmums "Grand Resort Lagonissi"', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma „Grand Resort Lagonissi” raksturojums    4
2.  Privātas pludmales „Grand Beach” raksturojums    6
2.1.  Iekārtojums    6
2.2.  Darba laiks    7
2.3.  Darba organizācija    8
2.3.1.  Restorāna „Poseidon” raksturojums    12
2.4.  Konkurence    14
3.  Mans personīgais un profesionālais ieguvums    16
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    18
  Pielikums    19
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
• Viena viesnīcas struktūrvienība var atšķirties no citas gan cenu politikas ziņā, gan darbinieku profesionālisma līmenī, tāpat arī darbinieku savstarpējās attiecības katrā struktūrvienībā ir atšķirīgas.
• Darba ražīguma un kvalitātes faktori primāri nav atkarīgi no darbinieku profesionālisms, bet gan darbinieku vēlme veikt savu darbu kvalitatīvi, savstarpējā komunikācija un komunikācija starp darbiniekiem un vadība, jo labāka tā ir, jo lielāks darba ražīgums un augstāka kvalitāte.
• Restorānā svarīga ir informācijas apmaiņa starp virtuves darbu un apkalpojošo personālu, to regulē restorāna menedžeris, ja informācijas apmaiņā ir problēmas, tad rodas kļūdas un paaugstināta stresa apstākļi visiem darbiniekiem.

Priekšlikumi
• Darbinieku atlasi jāveic tikai attiecīgās viesnīcas struktūrvienībās, šajā gadījumā privātās pludmales, vadībai, jo tikai viņi ir informēti par visiem darba pienākumiem un apstākļiem un ir spējīgi novērtēt piemērotākos kandidātus.
• Vadībai jānodrošina lielāka autoratīvā ietekme, kritiskāk izvērtējot darbinieka lūgumus, jo, ja tāda netiek nodrošināti, darbinieki sāk nepildīt savus tiešos darba pienākumus, izvēlētos darīt tikai vieglākos vai nedarīt neko, un sekas ir neapmierināti klienti.
• Visiem darbiniekiem jānodrošina vienādas tiesības iegādāties pludmales piedāvātos produktus un pakalpojumus, jo brīdī, kad vienam darbiniekam ir tiesības par kādu pakalpojumu nemaksāt, bet citam tiek prasīts par produktu vai pakalpojumu samaksāt 50% no tā vērtības, rodas iekšējie konflikti, kas pazemina katra individuāla darbinieka darba spējas un darba ražīgumu kopumā.

Atlants