Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Tirgus/mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika', 1.
  • Konspekts 'Tirgus/mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika', 2.
  • Konspekts 'Tirgus/mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika', 3.
  • Konspekts 'Tirgus/mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika', 4.
  • Konspekts 'Tirgus/mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika', 5.
  • Konspekts 'Tirgus/mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Ikdienu mārketinga vadītāji saskaras ar dažādu lēmumu pieņemšanu, tāpēc ir svarīgi veikt dažādus pētījumus un , lai visbeidzot to rezultātus varētu izmantot savā labā. Mārketinga pētījumi ir labs informācijas avots, kuru veiksmīgi izmantojot, var pieņemt patiešām noderīgus un tālejošus lēmumus. Biznesa vidē ikviens biznesmenis sastopas ar mārketinga aktivitātēm, jo tam ir nepieciešams rast savai precei pēc iespējas vairāk pircēju. Ja salīdzina kompānijas , kuras veic mārketinga pētījumus un kuras neveic šādas darbības, tad atšķirība ir faktā, ka kompānijas , kurs veikušas finansu analīzi saprot iemeslus kāpēc pircējus skaits ir samazinājies vai palielinājies un tādējādi izstrādā stratēģiju kompānijas tālākai labvēlīgai darbībai, taču kur šāda analīze netiek veikta ar laiku šī kompānija zaudēs savu klientu uzticību un kritīsies pieprasījums. Savukārt politiķi izmantot mārketinga pētījumus , lai plānotu savu kampaņu stratēģijas.1
Organizācijai, kura ir pasūtījusi mārketinga pētījumu vai arī veic to patstāvīgi, ir jāsaņem informācija par to ko un kam pārdot, kā arī par to, kā pārdot un kā stimulēt pārdošanu. Pētījuma rezultāti var ietekmēt uzņēmuma darbības mērķu un stratēģiju maiņu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants