-
Visual Basic pielietojums matemātikā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ģeometrija plaknē | 1 | |
Ģeometriskās figūras | 25 | |
Ģeometrija telpā | 31 | |
Funkciju grafiku zīmēšana | 35 | |
Līniju zīmēšana | 43 | |
Vektori | 78 | |
Telpiskas figūras | 85 | |
Vienādojumu atrisināšana un pētīšana | 99 | |
Lineāru vienādojumu sistēmas. Krāmera formulas | 100 | |
Literatūras saraksts | 111 |
Kods:
Private Sub Command1_Click()
Picture1.Scale (-15, 15)-(15, -15)
Picture1.DrawWidth = 2
Picture1.Line (-14, 0)-(14, 0)
Picture1.Line (0, -14)-(0, 14)
Picture1.DrawWidth = 4
For x = -14 To 14 Step 2
Picture1.PSet (x, 0), vbRed
Picture1.Print x
Next x
For t = -14 To 14 Step 2
Picture1.PSet (0, t), vbRed
Picture1.Print t
Next t
Picture1.DrawWidth = 3
For i = -20 To 20 Step 0.01
k1! = Text1.Text: b1! = Text2.Text: k2! = Text3.Text: b2! = Text4.Text
j! = k1 * i + b1
Picture1.PSet (i, j), vbBlue
Next i
For n = -20 To 20 Step 0.01
m! = k2 * n + b2
Picture1.PSet (n, m), vbBlue
Next n
z! = 180 / 3.1416 * Atn((k2 - k1) / (1 + k1 * k2))
z = Int(100 * z) / 100
x0! = (b1 - b2) / (k2 - k1)
y0! = (k2 * b1 - k1 * b2) / (k2 - k1)
x0 = Int(100 * x0) / 100
y0 = Int(100 * y0) / 100
Text5.Text = z: Text6.Text = x0: Text7.Text = y0
End Sub
Private Sub Command2_Click()
Picture1.Cls
Text1.Text = "": Text2.Text = "": Text3.Text = ""
Text4.Text = "": Text5.Text = "": Text6.Text = ""
Text7.Text = ""
End Sub
Attālums starp punktu un taisni
Uzd.5.
Dots plaknē punkts x0,y0 un taisne, kas iet caur punktiem x1,y1 un x2,y2. Atrast attālumu starp punktu un taisni.
…
Materiālā apskatīti jautājumi par Visual Basic pielietošanu matemātikā. Izveidotas programmas ģeometrijas problēmu risināšanai plaknē un telpā. Vienādojumu un vienādojumu sistēmu risināšanas programmas. Matemātisko līniju un figūru zīmēšana ar Visual Basic. Materiāls varētu būt labs palīgs programmēšanas kursa apguvei.