-
E-komercijas stratēģija
Referāts23 Datori, elektronika, programmēšana, Mārketings, reklāma
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Tabulu un attēlu saraksts | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Uzņēmums un konkurenti | 5 |
1.1. | Nosaukums, reģistrācijas dati, pārstāvniecība fiziskajā vidē | 5 |
1.2. | Piedāvāto produktu salīdzinošs apraksts | 6 |
1.3. | Mājas lapu adreses, izveidotāji un uzturētāji | 7 |
1.4. | Tiešsaistes pārdošanas un mārketinga papildu kanāli | 8 |
2. | Uzņēmumu mājas lapu analīze | 9 |
2.1. | Mājas lapu struktūra un rīki | 9 |
2.2. | Mājas lapu funkcionalitāte | 10 |
2.3. | Produktu piedāvājuma funkcionālais risinājums mājas lapās | 12 |
3. | Tiešsaistes pārdošanas un mārketinga kanālu analīze | 14 |
3.1. | Produktu piedāvājums tiešsaistes pārdošanas kanālos | 14 |
3.2. | Produktu piedāvājums tiešsaistes mārketinga kanālos | 15 |
4. | Tiešsaistes pārstāvniecības struktūra un funkcionalitāte | 19 |
Secinājumi un priekšlikumi | 21 | |
Literatūras un izmantoto avotu saraksts | 23 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Balstoties uz pētījuma rezultātiem, tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Balstoties uz Google Search, ja ievada atslēgas vārdus “Vīna darītavas Latvijā” kā galvenos uzņēmumus uzrādīja ‘’SIA Līgatnes vīna darītava”, SIA ‘’Abavas dārzi” UN SIA “Aizputes vīna darītava”.
2. Veicot pētījumu darba autors secina, ka galvenais SIA “Aizputes vīna darītavas” konkurents ir SIA “Abavas dārzi”, jo SIA “Abavas dārzi” koncentrējas uz vairākiem mārketinga tīkliem, un tam ir vairāk sekotāji.
3. Lai gan var likties, ka Latvijā ir samērā daudz vīnu darītavu, SIA ‘’Aizputes vīna darītava’’ ir viena no lielākajām un populārākajām.
4. Galvenā SIA ‘’Aizputes vīna darītavas” priekšrocība konkurentu vidū ir meistarklases piedāvājums, kura piedāvājums ir minēts mājaslapā.
5. Visneaktīvākais kanāls SIA ‘’Aizputes vīna darītavas” uzņēmumam ir twitter konts, kur uzņēmums ir reģistrējies, bet nav manāma liela aktivitāte.
6. Uzņēmumi izmanto atsevišķas interneta mājaslapas, kur pārdod savu produkciju.
7. Tiešsaistes kanālos uzņēmumam ir konkurenti.
…
Pētījuma mērķis ir veikt produktus (preces vai pakalpojumus) ražojoša uzņēmuma un divu tā konkurentu tiešsaistes stratēģijas risinājumu salīdzinošo analīzi. Attiecīgi, pētījuma priekšmets ir tiešsaistes pārstāvniecības stratēģija, un pētījuma objekti - produktus (preces vai pakalpojumus) ražojošs uzņēmums un divi tā tiešie konkurenti.