Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 1.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 2.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 3.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 4.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 5.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 6.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 7.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 8.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 9.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 10.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 11.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 12.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 13.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 14.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 15.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 16.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 17.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 18.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 19.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 20.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 21.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 22.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 23.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 24.
  • Referāts 'E-komercijas stratēģija', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Tabulu un attēlu saraksts    3
  Ievads    4
1.  Uzņēmums un konkurenti    5
1.1.  Nosaukums, reģistrācijas dati, pārstāvniecība fiziskajā vidē    5
1.2.  Piedāvāto produktu salīdzinošs apraksts    6
1.3.  Mājas lapu adreses, izveidotāji un uzturētāji    7
1.4.  Tiešsaistes pārdošanas un mārketinga papildu kanāli    8
2.  Uzņēmumu mājas lapu analīze    9
2.1.  Mājas lapu struktūra un rīki    9
2.2.  Mājas lapu funkcionalitāte    10
2.3.  Produktu piedāvājuma funkcionālais risinājums mājas lapās    12
3.  Tiešsaistes pārdošanas un mārketinga kanālu analīze    14
3.1.  Produktu piedāvājums tiešsaistes pārdošanas kanālos    14
3.2.  Produktu piedāvājums tiešsaistes mārketinga kanālos    15
4.  Tiešsaistes pārstāvniecības struktūra un funkcionalitāte    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Literatūras un izmantoto avotu saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Balstoties uz pētījuma rezultātiem, tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Balstoties uz Google Search, ja ievada atslēgas vārdus “Vīna darītavas Latvijā” kā galvenos uzņēmumus uzrādīja ‘’SIA Līgatnes vīna darītava”, SIA ‘’Abavas dārzi” UN SIA “Aizputes vīna darītava”.
2. Veicot pētījumu darba autors secina, ka galvenais SIA “Aizputes vīna darītavas” konkurents ir SIA “Abavas dārzi”, jo SIA “Abavas dārzi” koncentrējas uz vairākiem mārketinga tīkliem, un tam ir vairāk sekotāji.
3. Lai gan var likties, ka Latvijā ir samērā daudz vīnu darītavu, SIA ‘’Aizputes vīna darītava’’ ir viena no lielākajām un populārākajām.
4. Galvenā SIA ‘’Aizputes vīna darītavas” priekšrocība konkurentu vidū ir meistarklases piedāvājums, kura piedāvājums ir minēts mājaslapā.
5. Visneaktīvākais kanāls SIA ‘’Aizputes vīna darītavas” uzņēmumam ir twitter konts, kur uzņēmums ir reģistrējies, bet nav manāma liela aktivitāte.
6. Uzņēmumi izmanto atsevišķas interneta mājaslapas, kur pārdod savu produkciju.
7. Tiešsaistes kanālos uzņēmumam ir konkurenti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants