Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 1.
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 2.
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 3.
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 4.
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 5.
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 6.
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 7.
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 8.
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 9.
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 10.
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 11.
  • Referāts 'Konflikti organizācijā', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KONFLIKTA DEFINĪCIJA UN VEIDI    4
1.1.  Konflikta definīcijas    4
1.2.  Konfliktu iedalījums un veidi    5
  KONFLIKTSITUĀCIJU RISINĀŠANA    8
  SECINĀJUMI    9
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Autors apskatot tēmu par konfliktiem un kā konflikti izpaužas darbavietā, var secināt daudz. Viena no atziņām, ko autors guva ir tas, ka konflikti darbavietās ir pavisam normāla un bieža parādība, pats autors ir saskāries ar konfliktiem un arī cilvēki apkārt runā par dažādiem konfliktiem, tieši darbavietā. Konfliktu veidi un cēloņi ir daudz un dažādi, un tāpēc arī vienotas formulas, kā cīnieties ar konfliktētājiem un konfliktiem nav. Nevar arī zināt, kad un kāpēc sāksies konflikts, protams, ir dažādi cēloņi un ierosinātāji, kurus var pamanīt un prasmīgam vadītājam tas arī būtu jādara, un prasmīgam vadītājam būtu jārisina konflikts jau pašā sākumā. Pastāv arī variants, ka konflikts notiek un pārejot, tas atstāj pozitīvas sekas uz organizāciju. Pozitīvas sekas konfliktam sauc par funkcionālajam sekām, bet negatīvās sekas par disfunkcionālajām. Dziļāk apskatot starp personu konfliktus, autors secina, ka šāda veida konfliktu sīkāk var iedalīt pēc konfliktu veida, un veidi mēdz būt dažādi. Tālāk savā darbā autors apskatīja konfliktu risināšanas stratēģijas, kā rīkoties konkrētās situācijās. Autoram pašam personīgi patika nostāja „esi neatlaidīgs, bet ne agresīvs”. Konfliktu risināšanai vajag pieiet nopietni, kā no konfliktā iesaistīto puses, tā no vadītāja puses, jo gan konfliktā iesaistītajiem vajag saprast, ka konflikts nav vajadzīgs un var nest negatīvas sekas, tā arī vadītājam vajag saprast, ka konfliktējoši darbiniekiem, nespēj dot organizācijai to ko nekonfliktējoši.

Autora komentārsAtvērt
Atlants