Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mācību motivāciju veicinošie faktori mācību nodarbībā', 1.
  • Referāts 'Mācību motivāciju veicinošie faktori mācību nodarbībā', 2.
  • Referāts 'Mācību motivāciju veicinošie faktori mācību nodarbībā', 3.
  • Referāts 'Mācību motivāciju veicinošie faktori mācību nodarbībā', 4.
  • Referāts 'Mācību motivāciju veicinošie faktori mācību nodarbībā', 5.
  • Referāts 'Mācību motivāciju veicinošie faktori mācību nodarbībā', 6.
  • Referāts 'Mācību motivāciju veicinošie faktori mācību nodarbībā', 7.
  • Referāts 'Mācību motivāciju veicinošie faktori mācību nodarbībā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Motīvi un stimuli ir cieši saistīti. Tie ietekmē cits citu un pārvēršas cits citā – labvēlīgs, stingrs un taisnīgs prasīgums pret skolēniem kā stimuls pakāpenski pāraug atbildības izjūtā, mācīšanās motīvā. Skolēna cenšanās iepriecināt tuviniekus ar labām sekmēm mācībās pakāpeniski pārvēršas intelektuālā apmierinājumā par mācību darbu un kļūst par mācīšanās iekšējo motīvu. Mācīšanās motīvi ietekmē skolēna attieksmi pret mācību darbu. Pozitīvu mācīšanās motīvu veidošanas un nostiprināšanas procesu sauc par motivāciju. (1.) Jo lielāka motivācija, jo vairāk laika tiek atvēlēts mācībām, jo lielāki ir mācību sasniegumi. (1.)
Motivācija ir saistīta ar subjekta vajadzībām, emocijām, interesēm un citiem rosinātājiem, kas aktivizē un virza skolēnu darbību un emocionāli motivējošus mācīšanās rādītājus. (2.) Tomēr nevar cerēt apmierināt skolēnu intelektualās vai izkopt viņu estētiskās vajadzības, iekams nav apmierinātas viņu fiziskās un socialās vajadzības. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants