Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences tirgū. Konkurence un tirgus str', 1.
  • Konspekts 'Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences tirgū. Konkurence un tirgus str', 2.
  • Konspekts 'Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences tirgū. Konkurence un tirgus str', 3.
  • Konspekts 'Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences tirgū. Konkurence un tirgus str', 4.
  • Konspekts 'Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences tirgū. Konkurence un tirgus str', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomiskā sāncensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu ekonomiskās rīcības motivācijas mehānisma nozīmīgs elements. Ekonomikā tiek izdalītas četras tirgus struktūras, kas vienlaks tiek raksturptas, kā konkurences veidi:
Pilnīgā konkurence
Monopols un monopsons
Oligopols un oligopsons
Monopolistiskā konkurence1
Pilnīgā konkurence. Lai pastāvētu pilnīgā konkurence, ir nepieciešams liels skaits uzņēmumu, firmu, kuri tirgū piegādā vienveidīgu produkciju. …

Atlants