Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 1.
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 2.
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 3.
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 4.
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 5.
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 6.
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 7.
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 8.
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 9.
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 10.
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 11.
  • Referāts '"BTA" mārketinga stratēģija', 12.
Darba fragmentsAizvērt

AS BTA darbības stratēģija ir galvenā sabiedrības darbības programma, kurā tiek formulēti AS BTA galvenie mērķi un to sasniegšanas veidi, lai apdrošināšanas sabiedrība iegūtu vienotu darbības virzienu. No apdrošināšanas sabiedrības pieņemtās darbības stratēģijas ir atkarīga sabiedrības veiksme vai neveiksme apdrošināšanas tirgū.

AS BTA darbības stratēģijā tiek izvirzīti vairāki apdrošināšanas sabiedrības mērķi (sk. Zīmējums Nr.19) starp kuriem samērā liela nozīme ir tieši mārketinga mērķiem, kurus AS BTA ar mārketinga darbības palīdzību cenšas realizēt ikdienā.

Galvenais AS BTA mārketinga mērķis ir savas apdrošināšanas tirgus daļas paaugstināšana līdz līmenim (30% - 40% no Latvijas apdrošināšanas tirgus), kas garantētu kompānijai ne tikai pirmo vietu starp Latvijas nedzīvības apdrošināšanas kompānijām, bet arī dotu pamatotu iespēju būt respektētai un uzticamai apdrošināšanas kompānijai, kas viegli varētu paplašināties ārpus Latvijas robežām Lietuvā un Igaunijā. Tādejādi AS BTA galvenais darbības mērķis ir apdrošināšanas tirgus daļas palielināšana gandrīz divas reizes vairāk, salīdzinot ar pašreizējo situāciju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants