Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Mīlētākie zīmoli Latvijā', 1.
  • Eseja 'Mīlētākie zīmoli Latvijā', 2.
  • Eseja 'Mīlētākie zīmoli Latvijā', 3.
  • Eseja 'Mīlētākie zīmoli Latvijā', 4.
  • Eseja 'Mīlētākie zīmoli Latvijā', 5.
  • Eseja 'Mīlētākie zīmoli Latvijā', 6.
  • Eseja 'Mīlētākie zīmoli Latvijā', 7.
  • Eseja 'Mīlētākie zīmoli Latvijā', 8.
  • Eseja 'Mīlētākie zīmoli Latvijā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētājs ārzemju zīmolos vērtē kvalitāti un atpazīstamību, bet vietējos zīmolos – izcelsmi. Arī televīzijas, radio, preses vietējos zīmolus mīl, taču tam ir vienkāršs, bet būtisks skaidrojums – valoda. Kā novēroja DDB Consulting, preses nozarē auditorijas nepārklājas un krievu valodā avīzes ir vairāk mīlētas. Respektīvi, latvieši ir nepastāvīgāki attiecībā uz savu mīļāko avīzi. Jāpiebilst, ka šī nozare, kaut arī ir sarukusi, joprojām demonstrē pietiekoši labu rādītājus, īpaši attiecībā uz žurnāliem. Vai kādreiz varētu aizstāt glancēto žurnālu ar elektronisko versiju? Domāju, ka nē. Jauna žurnāla smarža, patīkami glancētās lappuses, spilgtās, uzrunājošās reklāmas sniedz patīkamas emocijas un pārdzīvojumu, un to nespēj sniegt neviena interneta mājas lapa. Arī televīzijā mīlētākie zīmoli sadalās pēc valodas, tomēr visvairāk tiek mīlēti „importētie” kanāli, kas, visticamāk, spēj piedāvāt skatītājam interesantākus raidījumus.
Mēs visi vairāk vai mazāk esam zīmolu mīlētāji, draugi vai paziņas, un mūsu mīlestību konkrētam zīmolam ietekmē virkni dažādu faktoru. Ekonomiskā krīze mūs piespieda izvēlēties izdevīgāk un racionāli izlietot savus līdzekļus, meklēt un atlasīt vērtīgākos un izdevīgākos zīmolus. Zīmīgi, ka interneta vide ir ļāvusi pietuvināties mūsu mīļākajiem zīmoliem: meklēt informāciju, izteikt viedokli un kritiku, uzklausīt baumas no saviem viedokļa līderiem un piedalīties šī zīmola reputācijas celšanā. Vēl jo vairāk, internets pavēra iespēju arī zīmolam veidot komunikāciju ar saviem mīlētājiem. Esam nepārliecināti savā izvēlē, tāpēc labprāt uzklausām citu viedokļus, lai izdarītu savu izvēli. Mūsu vērtība ir mūsu zeme, tradīcijas, tāpēc izvēlamies un mīlam Latvijā ražotus zīmolus, kas palīdzēs mums veicināt ekonomisko attīstību un virzīt Latviju kā veiksmīgu un mīlētu zīmolu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants