Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību modelis uzņēmumā "LMT"', 1.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību modelis uzņēmumā "LMT"', 2.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību modelis uzņēmumā "LMT"', 3.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību modelis uzņēmumā "LMT"', 4.
Darba fragmentsAizvērt

SIA “Latvijas Mobilais Telefons” (LMT) šobrīd ir lielākais GSM mobilo sakaru operators Latvijā. Tā vienīgie konkurenti ir mobilo sakaru operators “Tele 2” un nesen izveidotais uzņēmums “Bite”. LMT uzņēmums dibināts 1992.gadā un savas attīstības laikā tas ir strauji attīstījies – ir atklāts duālais 900/1800 Mhz tīkls, nodrošināti WAP un GPRS datu pārraides pakalpojumi abonentiem, iegādāta UMTS licence, lai nodrošinātu trešās paaudzes mobilos sakarus arī nākotnē, izveidota “Mobilā banka”, kas ļauj veikt bankas operācijas ar mobilā telefona palīdzību. Kā minēts LMT mājas lapā (www.lmt.lv), kopumā uzņēmums nodrošina mobilo sakaru iespējas un pakalpojumus 96,35% Latvijas iedzīvotāju. Latvijas Mobilā Telefona abonentiem ir iespēja savus mobilos telefonus lietot arī ārzemēs. Izvērtējot uzņēmumu, balstoties uz Džeimsa Gruninga (Grunig J.E.,1992) teorijām, tika secināts, ka LMT uzņēmums realizē divu ceļu simetrisko sabiedrisko attiecību modeli.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants