• Sociālo zinību mācību priekšmeta integrētās pieejas stipro un vājo aspektu analīze

     

    Konspekts3 Socioloģija

Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sociālo zinību mācību priekšmeta integrētās pieejas stipro un vājo aspektu analī', 1.
  • Konspekts 'Sociālo zinību mācību priekšmeta integrētās pieejas stipro un vājo aspektu analī', 2.
  • Konspekts 'Sociālo zinību mācību priekšmeta integrētās pieejas stipro un vājo aspektu analī', 3.
  • Konspekts 'Sociālo zinību mācību priekšmeta integrētās pieejas stipro un vājo aspektu analī', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mana attieksme pret sociālajām zinībām kā integrētu mācību priekšmetu.
Manuprāt sociālās zinības pats par sevi ir integrēts priekšmets. Tas ir reāls mācību priekšmets, kas liek nevien “atsēdēt” un “iezubrīt”, bet sagatavo dzīvei attīstot pamatprasmes. Līdz vidusskolai neviens priekšmets skolēnam neatklāj valsts politikas būtību, ekonomikas jautājumu nozīmi valstiskā un pilsoniskā nozīmē, bet tieši tas ir tas, kas vajadzīgs jaunajam cilvēkam, kurš gatavojas uzsākt darba gaitas. Protams, ka mūs dzīvei nekas nesagatavo labāk kā pati dzīve, bet tomēr daudz labāk ir tad kad praktiski var darboties vēl “bēbjojot”. Izspēlējot vēlēšanas skolēni saprot cik nozīmīgi ir būt aktīviem vēlētājiem, lai gan vecums to vēl neļauj viņiem veidojas pienākuma apziņa. Manuprāt šis priekšmets ir vajadzīgāks vairāk par jebkuru citu.


Atlants