Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 1.
  • Referāts 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 2.
  • Referāts 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 3.
  • Referāts 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 4.
  • Referāts 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 5.
  • Referāts 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 6.
  • Referāts 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 7.
  • Referāts 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Krievijas progresīvo pedagogu atziņas 19.gs.    4
2.1.  K.Ušinska pedagoģijas atziņas    4
2.2.  Ļ.Tolstoja pedagoģijas atziņas    6
  Krievijas progresīvo pedagogu atziņas 20.gs.    7
3.1.  V.Suhomļiska pedagoģijas atziņas    7
3.2.  S.Hesena pedagoģijas atziņas    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI.
1. K. Ušinskis savas atziņas pauž par to, kā skolēniem būtu vieglāk mācīties, lai viņi gūt labākas sekmes un lai nebūt pārslogoti. Un vēl par to kā labāk skolotājiem pilnvērtīgāk vadīt savas stundas.
2. Ļ. Tolstojs savā atziņā pauž, kā skolotājiem vadīt savas stundas, tā lai bērniem būtu prieks mācīties nevis vienas vienīgas mokas.
3. V. Suhomļiskis savā atziņa pauž, to ka skolotājiem ir jāzina daudz vairāk par skolniekiem, lai viņi varētu no milzīgā materiāla daudzuma izvēlēties pašu vajadzīgāko, kas skolniekam nepieciešams.
4. S. Hesens savā atziņā pauž, ka mācībām ir jābūt piesātinātām ar jaunradi un skolēniem jāļauj brīvi izvēlēties ceļu mācību mērķu sasniegšanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants