Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Komunikācijas teorijas un kultūras industrija', 1.
  • Konspekts 'Komunikācijas teorijas un kultūras industrija', 2.
  • Konspekts 'Komunikācijas teorijas un kultūras industrija', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas teorijas:
interpersonālās adaptācijas teorijas(interpersonal adaptation theories) – ietver priekšnoteikumus, uzvedību, kā arī bioloģisku spiedienu piemēroties sociālajai mijiedarbībai. Teorija identificē 3 faktorus indivīdu mijiedarbībai, ekspektācijām: 1) vajadzības faktors – indivīda pamatvajadzības; 2) ekspektācijas – atspoguļo indivīda sociālo normu izziņu, sociālo rīkojumu izpildi, individuālās zināšanas par citu uzvedību uc.; 3) vēlmes – konkrēts indivīda vajadzību līmenis.1
vēstījuma veidošanas teorijas(message production theories) – ietver dažādas pieejas ziņu veidošanai. Piemēram, cilvēkam, kurš ir atšķirīgāks(diferencētāks), integrētāks(integrated) un abstraktāks, ir vieglāk radīt ziņu, kas būs derīga un ieinteresējoša saņēmējiem.2…

Autora komentārsAtvērt
Atlants