Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 1.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 2.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 3.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 4.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 5.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 6.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 7.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 8.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 9.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 10.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 11.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 12.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 13.
  • Referāts 'Valsts kā uzņēmējs ārpolitikā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzņēmumu politika un tās principi    5
  Valsts ārpolitika    7
  Mārketinga pieejas    9
  Sabiedriskās attiecības    9
  Reklāma    10
  Pārdošanas veicināšana    13
  Valsts pārvalde    14
  Secinājumi    16
  Avotu saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Valsts, tieši tāpat kā jebkura uzņēmuma izaugsmē svarīgu lomu tik tiešām ieņem efektīva, labi izstrādāta politika, ar pareizu politikas koordināciju.
Lai arī ikdienas sev apkārt novērojam desmitiem reklāmu, kurās valstis netīši reklamē sevi.
Latvijā ārvalstu komunikācija ir pietiekoši augsti attīstītā līmenī, jo sakarā ar nesenajiem attīstību tieši Sabiedrisko attiecību nodaļa ir attīstījusies.
Komunikācija ir smags un sarežģīts process, ar daudziem elementiem, kas jāņem vērā, kā arī ar daudz un dažādiem veidiem, kas der katrai situācijai, kāda var nonākt valsts.
Lai arī cik jocīgi tas nešķistu, valstīm mūsdienās tieši vairāk būtu jākoncentrējas uz PR politiku. Kāpēc? Tāpēc, ka pasaulē šobrīd nav viennozīmīgas drošības par savu vietu. Un, ja valsts vēlas sev lēti un ērti pievērst uzmanību, tad PR politika ir ideālais variants.
Valsts globālajā izaugsmē svarīgu lomu tik tiešām ieņem efektīva komunikācija ar labi izstrādātu politiku un ar pareizu šīs komunikācijas koordināciju. Taču jāņem vērā daudz un dažādi faktori, no kuriem ir atkarīgs tas, kā un cik ļoti valsts virzīsies uz priekšu.
Ļoti daudzās valstīs atšķiras uzskats par to, kādai jābūt mārketinga un komunikācijas politikai, tieši ģeogrāfisko un nacionālo īpatnību dēļ. Taču pamatprincipi visur ir vienādi.

Atlants