Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 1.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 2.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 3.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 4.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 5.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 6.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 7.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 8.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 9.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 10.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 11.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 12.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 13.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 14.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 15.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 16.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 17.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 18.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 19.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 20.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 21.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 22.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 23.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 24.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 25.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 26.
  • Referāts 'Produkta virzīšana tirgū, to ierobežsojošie faktori', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  PRODUKTA VIRZĪŠANA TIRGŪ    4
1.1.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANA    5
1.2.  SABIEDRISKĀS SASKARES    7
1.3.  PERSONISKĀ APKALPOŠANA    8
2.  REKLĀMA KĀ BŪTISKĀKAIS VIRZĪŠANAS TIRGŪ LĪDZEKLIS    11
1.3.  REKLĀMAS ATTĪSTĪBA    11
1.4.  REKLĀMAS BŪTĪBA UN MĒRĶI    13
1.5.  REKLĀMAS LĪDZEKĻI    14
1.6.  REKLĀMAS IZMAKSAS UN EFEKTIVITĀTE    17
3.  REKLĀMA LATVIJAS RADIO KĀ PRODUKTA VIRZĪŠANAS TIRGŪ IEROBEŽOJOŠIE FAKTORI    19
3.1.  POLITISKI TIESISKIE FAKTORI    19
3.2.  EKONOMISKIE FAKTORI    20
3.3.  DEMOGRĀFISKIE FAKTORI    23
3.4.  SOCIĀLIE FAKTORI    24
3.5.  ZINĀTNISKI TEHNISKIE FAKTORI    25
  SECINĀJUMI    26
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    27
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Cilvēku vajadzību apmierināšana ir viens no galvenajiem uzņēmējdarbības mērķiem. Lai to sasniegtu uzņēmumi ražo un pārdod preces un sniedz pakalpojumus. Pārdēvēji sacenšās savā starpā lai piesaistītu klientus: samazina cenas uz savu produkciju utt. Tādējādi, var pateikt, ka pircējs ir galvenais ieguvējs šajā nemitīgā ražotāju konkurences cīņā. Tāpēc uzņēmuma veiksme lielā mērā ir atkarīga no prasmes veidot komunikāciju ar pircējiem.
Bet patērētāja pieprasījums pēc produkta nav atkarīgs tikai no produkta cenas, ļoti liela nozīme ir produkta virzīšanai tirgū. Lai produkts tiktu virzīts tirgū, pastāv vesels komunikācijas process, kurš ietver sevī reklāmu, pārdošanas stimulēšanu, sabiedriskās saskares un personisku apkalpošanu.
Katram uzņēmumam atkarībā no darbības veida ir sava specifika. Tāpēc rodas problēma, kuras metodes lietošana būtu izdevīgāka, jo visi šie paņēmieni prasa noteiktu līdzekļu izmantošanu. Nepareizas izvēles gadījumā uzņēmumam samazināsies reāla iespēja piesaistīt jaunus klientus un tādējādi sasniegt savu galveno mērķi – palielināt peļņu vai sasniegt uzņēmuma misiju.
Autors darbā apskata produkta virzīšanas tirgū veidus, līdzekļus. Galvenā uzmanība darbā pievērsta reklāmai, kā produkta virzīšanas svarīgākajam līdzeklim. Darba otrajā daļā sīki apskatīta reklāmas attīstība, mērķi un nozīme produkta virzībā tirgū, kā arī sniegts ieskats reklāmas tirgū Latvijā.
Trešajā nodaļā autors uz sabiedriskās raidorganizācijas „Latvijas Radio” piemēra apskata būtiskākos virzīšanas tirgū ierobežojošos faktorus un to ietekmi uz Latvijas Radio.
Nodaļas ietvaros tiek apskatīti būtiskākie Latvijas Radio reklāmas darbības ierobežojošie faktori, tādi kā, politiski tiesiskie, ekonomiskie, demogrāfiskie un sociālie, kā arī zinātniski tehniskie.

1. Produkta virzīšana tirgū

Mārketinga vide sastāv no vairākām jomām, kurās firmai ir jāatrod jaunas iespējas savu preču realizācijai. Jebkurai firmai laikus jāpamana potenciālu briesmu rašanās, kas saistītas ar preču realizāciju.
Mārketinga vide ietver spēkus, kas ietekmē firmas spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu. Mārketinga vide veidojas no mikrovides un makrovides, tā ir mainīga un nav iepriekš paredzama, tā var radīt negaidītus pavērsienus un zaudējumus.
Mārketinga vide – aktīvo subjektu un spēku mijiedarbība, kas darbojas aiz firmas robežām un spēj ietekmēt mārketinga vadības iespējas nodibināt un uzturēt veiksmīgas sadarbības attiecības ar mērķa klientiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants