Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Satiksmes ērtības līmeņa noteikšana ceļu mezglā. Transporta plūsmas teorija', 1.
  • Paraugs 'Satiksmes ērtības līmeņa noteikšana ceļu mezglā. Transporta plūsmas teorija', 2.
  • Paraugs 'Satiksmes ērtības līmeņa noteikšana ceļu mezglā. Transporta plūsmas teorija', 3.
  • Paraugs 'Satiksmes ērtības līmeņa noteikšana ceļu mezglā. Transporta plūsmas teorija', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Satiksmes intensitāte
Pieņemam, ka smagie automobiļi aprēķinos reducējami kā kravas transportlīdzekļa sastāvi ar piekabēm vai ar puspiekabēm.
Tā kā LVS 190-3 nav noteikts tabulā E.2. nav noteikts redukcijas koeficents garenslīpumam 5% tad pieņem, ka tas identisks pie 4%. Redukcijas koeficentu pie 3% nosaka kā vidējo aritmētisko starp 2 un 4 %.
Prioritārās plūsmas
No galvenā ceļa pa kreisi nobraucošie (r=2 )
q7 = q2 +q3 =200+300=500 trl/h
No mazākas ceļa pa labi uzbraucošie (r=2)
q6 =q2 +0,5q3 =200trl/h
q12=q8 +0,5Q9 =100trl/h
Tā kā ir labā nobraukšanas josla, tad q3 ,q9 nav jāievēro.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants