Satiksmes intensitāte
Pieņemam, ka smagie automobiļi aprēķinos reducējami kā kravas transportlīdzekļa sastāvi ar piekabēm vai ar puspiekabēm.
Tā kā LVS 190-3 nav noteikts tabulā E.2. nav noteikts redukcijas koeficents garenslīpumam 5% tad pieņem, ka tas identisks pie 4%. Redukcijas koeficentu pie 3% nosaka kā vidējo aritmētisko starp 2 un 4 %.
Prioritārās plūsmas
No galvenā ceļa pa kreisi nobraucošie (r=2 )
q7 = q2 +q3 =200+300=500 trl/h
No mazākas ceļa pa labi uzbraucošie (r=2)
q6 =q2 +0,5q3 =200trl/h
q12=q8 +0,5Q9 =100trl/h
Tā kā ir labā nobraukšanas josla, tad q3 ,q9 nav jāievēro.…