Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 1.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 2.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 3.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 4.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 5.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 6.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 7.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 8.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 9.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 10.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 11.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 12.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 13.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 14.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 15.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 16.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 17.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 18.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 19.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 20.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 21.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 22.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 23.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 24.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 25.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 26.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 27.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 28.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai', 29.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
Uzņēmums “Valmieras piens”,AS ir otrs lielākais piena pārstrādes rūpniecībā;
Uzņēmumā ir izstrādāta misija, vīzija un mērķi,stratēģiskie mērķi – taktiskie un operatīvie mērķi;
Analizējot konkurenci ar M.Portera 5 spēka modeļa palīdzību “Valmieras piens”,AS secinājām, ka, konkurence nozarē ir pietiekami liela; patērētājiem ir liela loma produkcijas noieta veicināšanā; piegādātājiem ir ietekme, taču ne noteicošā; uzņēmumam nav lielu jaunu konkurentu radīto draudu; aizvietotājpreces nopietnus draudus nerada;
“Valmieras piens”,AS ražoto produkciju skaits pārsniedz 113 preču nosaukumus, taču konkurences apstākļi un patērātāju vēlmes rada nepieciešamību ražot vēl kādu jaunu produktu (ko arī uzņēmums dara);
Uzņēmuma virzošais spēks ir produkcija. Lai uzņēmums turpinātu sekmīgi darboties piena produktu tirgū, vajag pareizi noteikt savu mērķi un stratēģijas, kā sasniegt uzstādītos mērķus.

Priekšlikumi:
Pilnveidot tehnoloģiju izstrādi, lai kāpinātu ražošanas tempus un samazinātu produkta pašizmaksu;
Jāturpina regulāri tirgus pētījumi, lai noskaidrotu savu vietu tirgū;
Aktīvi jāsako līdz konkurentu aktivitātēm, lai nezaudētu esošos un jaunos klientus;
Noteikt katrai uzņēmuma struktūrvienībai svarīgākos uzdevumus funkcionālās stratēģijas mērķu sasniegšanai;
Biznesa līmeņa stratēģijas īstenošanai – zemo izmaksu stratēģijā – uzņēmumam pildīt piena produktus polipakās, kas samazinās produkcijas pašizmaksu
“Valmieras piens”,AS fokusēšanās stratēģijā palielināt to klientu skaitu kas iegādājās produktus nefasētus, lielos apjomos( skolu ēdnīcas, lielveikalu ķēdes kas paši gatavo);
Piegādāt sveramo produkciju lauku veikaliem, lielveikaliem jo tā ir salīdzinoši lētāka.

Autora komentārsAtvērt
Atlants