Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Bakalaura darbu analīze', 1.
  • Referāts 'Bakalaura darbu analīze', 2.
  • Referāts 'Bakalaura darbu analīze', 3.
  • Referāts 'Bakalaura darbu analīze', 4.
  • Referāts 'Bakalaura darbu analīze', 5.
  • Referāts 'Bakalaura darbu analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

TELE2 reklāmas kampaņas „Meteorīts” izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas uztvere
Bakalaura darbs

Teorētiskā daļa: Darba teorētiskā daļa sastāv no informācijas par komunikācijas procesu perspektīvām, integrētās mārketinga komunikācijas, reklāmas kampaņu plānošanas, kā arī partizānu mārketinga un tā instrumentiem. Darba anotācija izveidota veiksmīgi un sniedz precīzu priekšstatu par bakalaura darba saturu. Darbam izveidots garš un visaptverošs ievads, tas ļauj iepazīties ar darba plānu un TELE2 kampaņas „Meteorīts” būtību un notikumiem. Teorijā aprakstīts par komunikācijas procesiem, to lomu mārketingā mūsdienās, mārketinga komunikācijas plānošanu, kā arī plaši aprakstīts par partizānu mārketinga nozīmi mūsdienās, tā sastāvdaļām un pamatprincipiem. Šī mārketinga teorija tika izmantota konkrētajā reklāmas kampaņā. Teorētiskā bāze izveidota ļoti veiksmīgi, labi sasaistīta ar reklāmas kampaņu un ļauj viegli saprast kā ir veidota konkrētā reklāmas kampaņa. Viegli uztvert teoriju, izprast reklāmas kampaņas gaitu un notikumus, pēc kādiem principiem vadījušies reklāmas kampaņas veidotāji. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants