Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Personāla motivācija: nepieciešamība un metodes', 1.
  • Referāts 'Personāla motivācija: nepieciešamība un metodes', 2.
  • Referāts 'Personāla motivācija: nepieciešamība un metodes', 3.
  • Referāts 'Personāla motivācija: nepieciešamība un metodes', 4.
  • Referāts 'Personāla motivācija: nepieciešamība un metodes', 5.
  • Referāts 'Personāla motivācija: nepieciešamība un metodes', 6.
  • Referāts 'Personāla motivācija: nepieciešamība un metodes', 7.
  • Referāts 'Personāla motivācija: nepieciešamība un metodes', 8.
  • Referāts 'Personāla motivācija: nepieciešamība un metodes', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Motivācija-kas tas ir?    3
  Motivācijas modeļi un to panākamie mērķi    4
  Līdzekļi darbinieku motivēšanai,to iespaids un prognozējamie efekti    5
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
No visa iepriekš minētā var izdarīt vairākus secinājumus par labākajām un efektīvākajām motivēšanas metodēm un motivācijas nepieciešamību uzņēmumā vispār. Tātad labam vadītajam jāgrib un jāspēj:
• Nodrošināt darbiniekiem regulāru atalgojuma piešķiršanu un izmaksu. Atalgot darbiniekus par darbu un panākumiem virs paredzētās darba samaksas.
• Analizēt savu darbinieku stiprās un vājās puses.Nodrošināt viņiem iespēju izmantot savas stiprās puses, lai vājās puses neizceltos.
• Nekavēties atzīmēt labi veiktu darbu kā ikdienas,tā ikgadējā novērtējumā.
• Uzticēt daļu savu darbu padotajiem,sevišķi tos, kuri ir aizraujoši un interesanti.
• Iesaistīt darbiniekus pēc iespējas lielāka lēmumu skaita pieņemšanā. Viņi to atmaksās ar vēl lielāku centību un uzticēšanos.
• Mudināt darbiniekus izteikt idejas par labākām darba metodēm. Viņi šīm darbībām ir vistuvāk un parasti labāk pārzina problēmas un grūtības „no iekšpuses”.
• Veicināt uzņēmuma darbinieku ārpusdienesta kontaktus.
• Attīstīt dažādu formu visa personāla piedalīšanos vadībā un vadīšanā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants