Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Psihosociālā attīstība no 15 līdz 18 gadu vecumam', 1.
  • Referāts 'Psihosociālā attīstība no 15 līdz 18 gadu vecumam', 2.
  • Referāts 'Psihosociālā attīstība no 15 līdz 18 gadu vecumam', 3.
  • Referāts 'Psihosociālā attīstība no 15 līdz 18 gadu vecumam', 4.
  • Referāts 'Psihosociālā attīstība no 15 līdz 18 gadu vecumam', 5.
  • Referāts 'Psihosociālā attīstība no 15 līdz 18 gadu vecumam', 6.
  • Referāts 'Psihosociālā attīstība no 15 līdz 18 gadu vecumam', 7.
  • Referāts 'Psihosociālā attīstība no 15 līdz 18 gadu vecumam', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Izvēloties, par kādu tēmu sagatavot referātu, izvirzīju kritērijus: kurš vecumposms man liekas pats nozīmīgākais, kuru cilvēku es varētu analizēt, cik atvērts uz maniem jautājumiem tas būtu. Es izvēlējos rakstīt par agrīnās jaunības periodu: 15-18 gadi, būtiskākais šajā vecumposmā — ES koncepcijas attīstība. (Guna Svence).
Šo darbu es gatavoju kopā ar savu māsu Elīnu, kas atbildēja uz maniem jautājumiem. Man bija viegli saprasties ar viņu, un izprast situācijas, kas viņai rada sarežģījumus, jo es pati ar tām esmu saskārusies. Šis vecumposms ir lielā mērā saistīts ar vidusskolas gaitām.
Darbā izmantots tests „ES”, lai parādītu cik daudzas, nozīmīgas ‘’lomas’’ ir cilvēkam, un, vai pats tās apzinās. Lai noteiktu Elīnas ilūzijas pakāpi, novērtētu viņas vai otras puses kļūdas, izmantoju eksperstestu. Ar testa palīdzību centos noskaidrot cik ļoti persona ir individualizējusies, personas līdzsvarotību saskarsmē ar citiem cilvēkiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants