Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga iekšējā vide veidojas, jo uzņēmumam, pildot mārketinga mērķus, tajā pat laikā jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas funkcijas.
Organizācija darbojas konkrētos tirgus apstākļos. Tas nozīmē, ka tās vadības lēmumu pieņemšana ir atkarīga arī no ārējās vides faktoriem, kurus var iedalīt labvēlīgajos un nelabvēlīgajos.1
Mārketingu ietekmējošie iekšējās vides faktori:
Institucionālais menedžments
Finanses
Zinātne un pētniecība
Piegāde
Ražošana
Grāmatvedība…

Autora komentārsAtvērt
Atlants