Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 1.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 2.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 3.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 4.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 5.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 6.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 7.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 8.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 9.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 10.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 11.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 12.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 13.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 14.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 15.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 16.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 17.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 18.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 19.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 20.
  • Referāts 'Konflikti, to veidi, cēloņi un atrisināšanas iespējas pedagoģijas saskarsmē', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.daļa.  Kas ir konflikts?    4
2.daļa.  Konflikti, to būtība    6
2.1.  Konflikta būtības atklāšana    6
2.2.  Konflikta attīstīšana    7
2.3.  Konfliktu veidi    7
2.4.  Konflikta cēloņi    10
2.5.  Uzvedības taktikas konflikta situācijās    11
3.daļa.  Konfliktu risināšanas iespējas    13
3.1.  Konflikta vadīšana risināšanas ceļā    15
3.2.  Konflikta risināšanas taktikas    16
3.3.  Konflikta risināšana skolā, savas uzvedības mainīšana    17
3.4.  Konfliktu atrisināšanas vērtība    18
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Darba fragmentsAizvērt

Es izvēlējos rakstīt par konfliktiem tāpēc, ka mūsdienās tā ir ierasta lieta. Jau pats vārds "konflikts" mums liek domāt par kaut ko sliktu, nepatīkamu, jo konfliktu laikā bieži starp konfliktējošām pusēm notiek strīdi, cīniņi, sadursmes, kas var vēlāk pāriet līdz kautiņiem, sāk izmantot rupjus vārdus, kas var aizvainot otru cilvēku līdz sirds dziļumiem. Cilvēks vienkārši kļūst agresīvs. Nenoliedzami, ka konfliktā uzvarēs stiprākais, bet vājākais līdz ar to padosies.
Neizbēgami konfliktsituācijās bieži tiek iesaistīti skolotāji, kas savukārt skar skolēnus, vecākus, kolēģus un skolas vadību. Tāpat arī sabiedrībā, kurā mēs dzīvojam, kura ietekmē, galvenokārt mūs, mūsu skolas, vienmēr rodas konflikti. Pārsvarā konfliktos, kuros iesaistās skolotāji un skolas direktori, pārsvaru gūs, protams, ka direktori. Tāpat skolotāji uzvarēs skolēnus un vecāki neapšaubāmi būs stiprāki par saviem bērniem.
Mums uzreiz rodas jautājums, kāpēc tas tā ir? Kā un kāpēc rodas vispār šie konflikti? Un, vai ir iespējams konfliktus atrisināt? …

Autora komentārsAtvērt
Atlants