Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 1.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 2.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 3.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 4.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 5.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 6.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 7.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 8.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 9.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 10.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 11.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 12.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 13.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 14.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 15.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 16.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 17.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 18.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 19.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 20.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 21.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 22.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 23.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 24.
  • Referāts 'Vērtības Aspazijas bērnu dzejā', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Aspazija – vērtību auklētāja latviešu bērnu literatūrā    3
2.  Vērtības Aspazijas dzejā bērniem    6
2.1.  Bērnība kā sapņu zeme    10
2.2.  Darba tikums, čaklums    12
2.3.  Nozīmīgāko vērtību raksturojums    12
4.  Pretstatu atspoguļojums dzejā, kā vērtību mērs    17
4.  Iztēles un fantāzijas rosinājums Aspazijas dzejā    17
5.  Mācību stundas modelis un problēmjautājumu kopa 7.klases skolēniem    20
  Nobeigums    23
  Izmantotā literatūra    24
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums.
Aspazija ir spēcīga personība, kurā atklājas cīņas spars un nerimstošs spēks. Dzejnieces dzīvē iezīmējas romantiska jūsma, neapmierinātība ar seklo ikdienību un augtāko mērķu trūkumu cilvēkos
Autore savā dzejā atklāj gan morālās vērtības – atbildību, līdzjūtību, pienākuma apziņu, uzticību, uzņēmību, veiklību, viltību u.c., gan arī vērtības, kas saistās ar ģimeni, valodu, dabu, darbu, mīlestību un draudzību.
Aspazija aicina paciemoties sapņu zemē un saskatīt tajā visu skaisto un pozitīvo. Bērnība ir atmiņu pasaule, kuru nevēlas zaudēt neviens.
Dzejā Aspazija pievērš uzmanību tam, ka katrs darbiņš ir nozīmīgs un nepieciešams.
Jo dziļāk un precīzāk tiek atspoguļotas pretstatu vērtības, piemēram, mīlestība un naids, jo dziļākas emocijas izpaužas rakstītājās rindās.
Ilūziju pasaule ir vieta, kur paslēpties un aizbēgt tieši tajā brīdī, kad vairs nav citas vietas, kur rast mieru.
Mācību stunda un problēmjautājumu kopa ir vērsta uz vērtīborientējošu izglītību, kas mūsdienās ir ļoti aktuāla.

Autora komentārsAtvērt
Atlants