Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 1.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 2.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 3.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 4.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 5.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 6.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 7.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 8.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 9.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 10.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 11.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 12.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 13.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 14.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 15.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 16.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 17.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 18.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 19.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 20.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 21.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 22.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 23.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 24.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 25.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 26.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 27.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 28.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 29.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 30.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 31.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 32.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 33.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 34.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 35.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 36.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 37.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 38.
  • Referāts 'Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte', 39.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tūristu vēlmes un vajadzības    4
1.1.  Tūrisma vajadzību veidi    4
1.2.  Maslova tūrisma vajadzību hierarhija    6
1.3.  Tūristu ceļojumu formas, veidi un tipi    7
2.  Motivācijas būtība un svarīgākas motivācijas teorijas    9
2.1.  Tūristu motivāciju veidi    10
2.2.  Tūristu motīvi doties uz konkrētu vietu (valsti/reģionu)    12
2.3.  Ceļojumu tipu izvēles īpatnības atkarībā no tūristu nacionālas piederības    13
3.  Tūristu iespējamas vajadzības un motivācijas Latvijā    15
3.1.  Iespējamie tūristu motīvi Latvijas apmeklēšanai    16
3.2.  Ceļošanas motivācijas Latvijas tūristiem    18
4.  Latvijas tūrisma uzņēmumu piedāvājumi atbilstoši tūristu vajadzībām    21
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

Lai izturētu stipru konkurenci, ir nepieciešams pilnveidot visu, kas darīts līdz šim. Ir strauji jāmainās, jāatmet viss, kas ir lieks, jāmeklē jauni ceļi un idejas. Viens no svarīgākajiem jebkuras organizācijas konkurētspējas un pat izcelšanos noteicošiem faktoriem ir, protams, cilvēki un tieši tūrismā, tas ir ne tikai uzņēmuma personāls, bet arī tā saucamais materiāls, ar kuru tūrisms strādā un uz kuru ir orientēts. Viss tūrismā ir virzīts uz cilvēku, viņa vajadzībām un vēlmēm.
Ja agrāk problēmas ar tūristu motivācijām nebija tik aktuālas, jo cilvēki gribēja iepazīt pasauli un uzzināt citas kultūras, tad tagad tās varētu kļūt par ļoti būtiskām. Pašlaik, kad pasaule ir attīstījusies, ir grūti pārsteigt un piesaistīt cilvēkus ceļojumam. Pirmkārt, cilvēki kļuvuši slinkāki, otrkārt, tiem tagad ir mazāk laika, jo kā ir pieņemts mūsdienās izteikties - laiks ir nauda un, treškārt, cilvēkus tagad ir grūti pārsteigt, ar tehnoloģijas jauninājumiem viss tagad ir iespējams – pat doties ceļojumā neatstājot ofisu (piemēram, ar interneta palīdzību). …

Autora komentārsAtvērt
Atlants