Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Emocionālā un sociālā attīstība pirmsskolas vecumposmā', 1.
  • Prezentācija 'Emocionālā un sociālā attīstība pirmsskolas vecumposmā', 2.
  • Prezentācija 'Emocionālā un sociālā attīstība pirmsskolas vecumposmā', 3.
  • Prezentācija 'Emocionālā un sociālā attīstība pirmsskolas vecumposmā', 4.
  • Prezentācija 'Emocionālā un sociālā attīstība pirmsskolas vecumposmā', 5.
  • Prezentācija 'Emocionālā un sociālā attīstība pirmsskolas vecumposmā', 6.
  • Prezentācija 'Emocionālā un sociālā attīstība pirmsskolas vecumposmā', 7.
  • Prezentācija 'Emocionālā un sociālā attīstība pirmsskolas vecumposmā', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Emocionālā attīstība   
  Bērna emocionālās attīstības problēmas   
  Ko pedagogi un vecāki uzskata par bērnu problēmām?   
Darba fragmentsAizvērt

Saskarsme
Bērni turpina apgūt saskarsmes prasmes, iemaņas ar pieaugušajiem, vienaudžiem.
Apgūst saskarsmes normas, etalonus.
Pieaug vēlēšanās būt patstāvīgiem, neatkarīgiem (apmierina rotaļās).
Parādās spītība, nepaklausība, pieaugušo prasību ignorēšana.
Pieaugušie – galvenās
autoritātes.

Saskarsme rotaļās
Spēja sekot līdzi noteikumiem, tos izpildīt, regulējot savu uzvedību, nosaka vai:
bērns varēs adaptēties skolā;
bērns varēs adaptēties dzīvei sabiedrībā.
Bērnus, kuri neiesaistās rotaļās, nespēj sekot līdzi to noteikumiem, iedala:
kautrīgie (saskarsmes
problēmas);
agresīvie, egocentriskie.


Autora komentārsAtvērt
Atlants