Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 1.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 2.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 3.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 4.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 5.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 6.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 7.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 8.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 9.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 10.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 11.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 12.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 13.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 14.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 15.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 16.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 17.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 18.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 19.
  • Referāts 'Mediācija civiltiesisko strīdu risināšanā', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  MEDIĀCIJAS JĒDZIENS    4
1.1.  Mediācijas process    4
2.  MEDIĀCIJAS VĒSTURISKĀ VEIDOŠANĀS    8
3.  MEDIĀCIJAS ATTĪSTĪBA LATVIJĀ CIVILTIESISKO STRĪDU RISINĀŠANĀ    10
  Nobeigums    16
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
1. Mediācija ir tāds process, kurā ir konfliktējošas puses un viņas labprātīgi pašas mēģina rast vienošanos ar neitrālas trešās personas starpniecību.
2. Par mediatoru var uzskatīt personu, kas ir neitrāls starpnieks un kura uzdevums ir novērtēt situāciju, analizēt konfliktējošo pušu teikto un iespējamo notikumu risinājumu variantus.
3. Saskarsmē ar mediantiem, mediatoram nepieciešams būt profesionālam, kā arī sociāli un emocionāli kompetentam, jo medianti mediācijas procesa laikā var uzvesties dažādi, piemēram, kāds var raudāt, bet kāds cits var sākt kliegt. Mediatoram jāizvēlas pareizā taktika saskarsmē ar mediantiem, kā arī jābūt pārliecinošam.
4. Latvijā mediācijas metodes vairāk sāka izmantot tikai 2005.gadā, kad Kriminālprocesa likumā tika iekļauts pants, kurš paredz izlīguma slēgšanu kriminālprocesā, savukārt tagad mediāciju Latvijā izmanto jau arī tiesās konfliktu risināšanai.

Atlants