Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 1.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 2.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 3.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 4.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 5.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 6.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 7.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 8.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 9.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 10.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 11.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 12.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 13.
  • Referāts 'Latvijas valsts zīmolēšana', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Zīmola nozīme un nepieciešamība    3
2.  Esošās situācijas raksturojums – padarītais un plānotais    4
3.  Valsts zīmola priekšrocības un trūkumi    5
4.  Latvijas iekšējā un ārējā zīmolēšana    7
5.  Latvijas zīmolēšanas stratēģija, prespektīves    8
6.  Latvijas zīmola vieta Eiropā, kā padarīt tās zīmolu spēcīgāku, pamanāmāku un veiksmīgāku    9
8.  NVO un valsts sektora loma Latvijas zīmolēšanā    11
Darba fragmentsAizvērt

Plānojot jebkuru valsts pozitīvu atpazīstamību veicinošu informatīvu pasākumu, ir nepieciešama vienota stratēģija, pēc kuras vadīties publiskā un privātā sektora institūcijām. Izstrādājot šādu stratēģiju, cieši jāsadarbojas visām valsts pārvaldes institūcijām, privātajam sektoram, nevalstiskajām organizācijām, kā arī jāiesaista sabiedrība, tādējādi nodrošinot atbalstu valsts apstiprinātai kopējai pamatidejai.
Ņemot vērā to, ka šobrīd neeksistē kopēja stratēģija, pēc kuras vadīties valsts tēla veidošanā iesaistītajām publiskā un privātā sektora institūcijām, plašai auditorijai domāta pozitīvu atpazīstamību veicinoša informācija nav balstīta uz vienotas pamatidejas un nav vērsta uz valsts kopējo mērķu sasniegšanu, ir vienotas idejiskās pozīcijas trūkums.
Šobrīd pastāv vairākas ar Latviju saistītas devīzes: tūrisma jomā Latvija ir „zeme, kas dzied”, kultūras festivālā Francijā izskan „Pārsteidzošā Latvija”, citās jomās – „zaļā zeme”, „Latvija – Eiropas krustcelēs”, pārtikas izstādēs – „Growing Green in Latvia”, ekonomiskajos forumos – tilts no austrumiem uz rietumiem, tranzīta ceļš no Neatkarīgo Valstu Sadraudzības (NVS) valstīm uz Eiropas Savienību, valsts ar visstraujāko ekonomisko izaugsmi utt.
Tādējādi dažādas valsts un sabiedrības grupas šobrīd ārvalstīm valsti prezentē katra pēc saviem ieskatiem, neveicinot vienotas valsts zīmolēšanas veidošanu.
Lai novērstu nesaskaņotu ideju un koncepciju izplatību, ir nepieciešama vienota Latvijas popularizēšanas ārvalstīs konceptuālā pamatideja un uz tās balstīta zīmolēšanas stratēģija. …

Atlants