Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 1.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 2.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 3.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 4.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 5.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 6.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 7.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 8.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 9.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 10.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 11.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 12.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 13.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 14.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 15.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 16.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 17.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 18.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 19.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 20.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 21.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 22.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 23.
  • Eseja 'Neverbālā komunikācija starptautiskā biznesa pārrunās', 24.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Noskatoties kādu kinomateriālu, izlasot iespiestu darbu, mēs uztveram daudz vairāk informācijas, nekā tur tiek fiksētas galvenās darbības – uztveram zemtekstus, izvērtējam cilvēku rīcību; noskatoties pasaules slavenā kinoaktiera Č.Čaplina mēmā kino lentu redzam, ka vārdi pat var vispār netikt lietotI savstarpējā personu komunikācijā – uzņemam līdz pat 90% informācijas bez vārdiem. Ne par velti neverbālā komunikācija ir viens no tiem terminiem, tām sfērām, kura 20.gs. otrajā pusē tikusi analizēta un pētīta visviarāk dažādās pasaules malās – nosakot politiķu, pasniedzēju, uzņēmēju u.c. sabiedrības indivīdu veiksmes un neveiksmes savā darbībā.
Lee, Eskritt, Symons, Muir, Lancelot, Nowicki, Hall, Aguinis, Pierce, Anderson, Reznik, Manzella, Palmer, Geises, Connel, Loeber, LaFleur, Green, De Paulo, Manusov un daudzi citi ievērojami zinātnieki, pētnieki ir pievērsušies neverbālās komunikācijas izstudēšanai, pētīšanai, ir veikuši daudzus zīmīgus atklājumus, izdarījuši sabiedrībai derīgus secinājumus, izstrādājuši priekšlikumus.
Lai mēs spētu adekvāti darboties starptautiskajā biznesā un būt labāki par citiem, primārais, ar ko vajadzētu sākt, ir sevis paša izzināšana, savu manieru izkopšana – sevis pilnveidošana, lai sasniegtu vēlamos rezultātus. Ir ļoti svarīgi izprast kāpēc pārrunās vīriešu dzimuma pārstāvji lielāku uzsvaru liek uz vārdiem un verbālo informāciju, sievietes – izskatam, manierēm; kāpēc amerikāņi tiek uzskatīti par bravūrīgiem un rupjiem, bet somi sarunās tiek dēvēti par kusliem un lēniem; kāpēc Hruščovs aukstā kara laikā ciemojoties ASV izsauca plašu ažiotāžu un pārpratumus starptautiskajā arēnā.....

Autora komentārsAtvērt
Atlants