Vērtējums:
Publicēts: 03.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'AS "Lauma Lingerie"', 1.
  • Referāts 'AS "Lauma Lingerie"', 2.
  • Referāts 'AS "Lauma Lingerie"', 3.
  • Referāts 'AS "Lauma Lingerie"', 4.
  • Referāts 'AS "Lauma Lingerie"', 5.
  • Referāts 'AS "Lauma Lingerie"', 6.
  • Referāts 'AS "Lauma Lingerie"', 7.
  • Referāts 'AS "Lauma Lingerie"', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
2.  Uzņēmuma ieejas modeļi starptautiskajā tirgū    4
3.  Uzņēmuma attīstības posmi    6
4.  Mārketinga koncepti kādi tiek izmantoti produkta virzīšanai    7
5.  Pamatojums    8
Darba fragmentsAizvērt

4. Mārketinga koncepti kādi tiek izmantoti produkta virzīšanai
Virzīšana tirgū ir viens no mārketinga pasākumu kompleksa elementiem. Galvenais mērķis produkta virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumu. Pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci, ja būs informēti par to, - ja ieraudzīs reklāmu televīzijā, avīzē, žurnālā, ja viņi būs izmēģinājuši jauno produktu vai ieguvuši tā paraugu. Pircēju var piesaistīt arī ar izstādēm, preču demonstrēšanu veikalos u.tml..
Galvenie produkta virzīšanas veidi ir:
• reklāma;
• pārdošanas veicināšana;
• publicitāte (sabiedriskās domas veidošana);
• tiešā pārdošana.

Publicitāte – netiešā reklāma
Sabiedrisko domu var veidot un ietekmēt ar netiešās reklāmas palīdzību. Tā rodas dažādos kontaktos ar sabiedrību un masu informācijas līdzekļiem. Publicitāte veido sabiedrības labvēlīgu nostāju pret konkrēto uzņēmumu un tā piedāvātajām precēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants