Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 1.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 2.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 3.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 4.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 5.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 6.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 7.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 8.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 9.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 10.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 11.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 12.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 13.
  • Konspekts 'Integrētās nodarbības', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma: Pastaiga mežā.
Temats: Skujkoki
Dominante: dabas zinības
Pakārtotie darbības veidi: latviešu valoda, matemātika.
Didaktiskais pamatojums
Mērķis: Caur bērnu praktisko darbošanos un emocionalitāti sekmēt zināšanas par mūžzaļiem skuju kokiem – egle, priede, kadiķis.
Uzdevumi:
1.Nostiprināt bērnu prasmi atšķirt egli no priedes, kā arī kadiķi.
2.Precizēt zināšanas par to, ka priede, egle, kadiķis ir mūžzaļi skuju koki ( tie zaļo arī ziemā) .
3.Attīstīt prasmi salīdzināt, atrast atšķirīgas un kopējas pazīmes, salīdzināšanas rezultātus izklāstīt precīzi un pareizi.
4.Sekmēt prasmi risināt divu darbību teksta uzdevumus, izprotot loģiskās sakarības teksta uzdevumos.
5.Attīstīt prasmi lasīt, ievērojot pieturzīmes tekstā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants