Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 1.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 2.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 3.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 4.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 5.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 6.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 7.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 8.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 9.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 10.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 11.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 12.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 13.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 14.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 15.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 16.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 17.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 18.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 19.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 20.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 21.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 22.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 23.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 24.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 25.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 26.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 27.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 28.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 29.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 30.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 31.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 32.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 33.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 34.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 35.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 36.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 37.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 38.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 39.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 40.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 41.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 42.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 43.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 44.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 45.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 46.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 47.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 48.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 49.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 50.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 51.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 52.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 53.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 54.
  • Referāts 'Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas pri', 55.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesu nama “B” raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.2.  Darba organizācijas raksturojums    8
1.3.  Produkta raksturojums    11
1.3.1.  netveramība    13
1.3.2.  nešķiramība    13
1 3.3.  nesaglabājamība    14
2.  Viesu nama “ B” mārketinga plāna projekts    16
2.1.  SVID analīze    16
2.2.  Mārketinga koncepcija    17
2.2.1.  Mārketinga pētījumi un ārējās vides faktoru nozīme mārketinga plānošanas procesā    17
2.2.2.  Mērķtirgus segmenta noteikšana    26
2.2.3.  Cenas veidošanās un cenu sistēmas analīze    39
2.3.  Sadales kanāli un produktu virzība tirgū    30
3.  Viesa cikla organizācija viesu namā “B”    35
3.1.  Pirmsierašanās    36
3.2.  Ierašanās    43
3.3.  Uzturēšanās    45
3.4.  Aizbraukšana    48
4.1.  Vadīšanas stils    51
4.2.  Stratēģiskā plānošana    53
  Secinājumi    55
Darba fragmentsAizvērt

Centrālā statistikas pārvalde ir veikusi kārtējo valsts šķērsojušo personu apsekojumu robežkontroles punktos par 2004.gadu. LR Valsts robežapsardzes Galvenās Pārvaldes dati liecina, ka 2004. gadā ārzemju viesi, izbraucot no Latvijas, robežu šķērsojuši 3033 tūkst. reižu, kas ir par 563 tūkst. vairāk nekā pērn. Lielākā daļa ārzemju viesu bijuši tuvāko kaimiņvalstu – Lietuvas un Igaunijas – iedzīvotāji. No Eiropas savienības valstīm ieradās 60% viesu. Pēc apsekojumu datiem 30% ārzemnieku Latvijā ieradušies tikai caurbraucot (tranzītā).Brīvdienu pavadīšanu Latvijā kā galveno ceļojumu motīvu minējuši 24 % ārzemju viesu, draugu un radu apmeklējumu 16 % viesu, bet darījumu kārtošanu – 15 % viesu. Apsekojumu rezultāti liecina, ka 2004.gadā 37% ārzemju viesu ieradās pirmo reizi. Ceļotāju visbiežāk apmeklētās vietas Latvijā bija – Rīga, kur viesojās 56 % no visiem vairākdienu ceļotājiem, pēc tam seko Liepāja 10 %, Jūrmala 8 %, Rīgas rajons 6 %. [14]
Statistikas ziņas apliecina laika gaitā nostiprinājušos nepieciešamību pēc jaunām Liepājas viesnīcām un viesu namiem, jo pašreizējā viesmīlības industrijas struktūra ir dažādiem viesu veidiem nepietiekama. Par to liecina iepriekšējās vasaras pieredze, kad iebraukušajiem viesiem nebija kur apmesties ,jo visas vietas bija aizņemtas. Tajā pat laikā esošajiem viesu izmitināšanas uzņēmumiem būtu nepieciešams paanalizēt savu pakalpojumu paketes piedāvājumu. Tāpēc savā darbā pievērsīšos viesu nama “ B “ darbības analīzei .[15]
Mārketingam ir ļoti svarīga loma cilvēku dzīvē. Cilvēki piedalās mārketinga procesā kā preču un pakalpojumu patērētāji. Tādēļ ir svarīgi iepazīties ar mārketinga jēdzienu, procesu un tajā pastāvošajiem likumiem, lai ikviens varētu kļūt par labāk informētu patērētāju. Mārketings ieņem nozīmīgu vietu valsts ekonomiskajā dzīvē. Tādēļ ir svarīgi izpētīt un novērtēt mārketinga koncepciju jeb pamatideju, kā arī iepazīties ar mārketinga darbības plašumu un dziļumu…

Autora komentārsAtvērt
Atlants