Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 1.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 2.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 3.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 4.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 5.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 6.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 7.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 8.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 9.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 10.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 11.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 12.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 13.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 14.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 15.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 16.
  • Prezentācija 'Humānās pedagoģijas atziņas Dainas Lieģenieces darbos', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Tēzes par humānpedagoģiju no datubāzes Epsohost
Humānisma nozīme mūsdienu sabiedrībā
Sabiedrībā notiek politiskas, ekonomiskas, sociālas, kultūras pārmaiņas, taču mūžīgas paliek vispārcilvēciskās vērtības. Skolājā sekmē tāds personības virzītājspēks un motivācija demokrātiskā, civilizētā sabiedrībā, kas atbilstu humānisma modelim.
Mūsdienu sabiedrības ideāls- humāns cilvēks, un bez šāda vērtīborientēta cilvēka,degradējoties sabiedrībai, sabrūk visas cilvēces vērtības.

Secinājumi
Humānajā pedagoģijā, viens no pamatprincipiem, ir radīt bērnā vajadzību pēc pašapziņas un gribu pašam sevi pilnveidot.
Iemācīt skolēnam izmantot savas individuālās iespējas un iegūto pieredzi mijiedarbībā ar apkārtējo pasauli.
Radīt katram skolēnam iespējas un apstākļus, cilvēces sabiedrisko pieredzi un iegūt personisko pieredzi ar apkārtējo pasauli.
Lai sekmīgi veidotu bērnos priekštatu par humānismu un tā nozīmi, svarīgi ir nodrošināt gan audzēkņu, gan pedagogu, gan vecāku, gan arī visas sabiedrības kopīgu, mērķtiecīgu darbību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants