Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 1.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 2.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 3.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 4.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 5.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 6.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 7.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 8.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 9.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 10.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 11.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 12.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 13.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 14.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 15.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 16.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 17.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 18.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 19.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 20.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 21.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 22.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 23.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 24.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 25.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 26.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 27.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 28.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 29.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 30.
  • Referāts 'Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Kas ir preču zīme un kā tās izveidot    6
1.2.  Kādus uzdevumus veic preču zīme    9
1.3.  Vai preču zīme spēj izpildīt uzdevumus    11
2.  Praktiskā daļa    13
2.1.  Pētnieciskā projekta realizācija    13
2.2.  Pētījuma datu analīze    13
3.  Pētnieciskais darbs – CIDO sula    21
3.1.  Pētnieciskā darba realizācija otrajai daļai    21
3.2.  Pētījuma datu analīze    21
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
  Atsauces    25
  Anotācija    26
  Aннотация    27
  Annotation    28
  Pielikums    29
Darba fragmentsAizvērt

Izvēlējos apskatīt tēmu par preču zīmēm, jo vēlējos zināt kāda nozīme ir firmas preču zīmei, tās preces iesaiņojumam un kādu iespaidu tas atstāj uz pircēju.
Tagad pasaulē un Latvijā ir ļoti daudz un dažādas pazīstamas preču zīmes (angļu v. Brands), kuras katram cilvēkam ir labi zināmas un saistās ar kādu firmu vai preci/pakalpojumu. Analizējot savāktos datus par katru preci/pakalpojumu, secināju, ka lielākā daļa skolnieku pērk „Ādažu čipsus” un „Cido” sulu tādēļ, ka tiem ir viena no slavenākajām preču zīmēm Latvijā.
Ogjekti: Neretas vidusskolas 10. – 12. klašu skolēni.
Subjekti: firmas „Latfood” izgatavotie „Ādažu čipši” un firmas „Cido” sulas.
MĒRĶI: pierādīt preču zīmes nozīmi starp dažādām precēm.
Uzdevumi:
1.Analizēt literatūru par šo tēmu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants