Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 1.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 2.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 3.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 4.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 5.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 6.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 7.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 8.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 9.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 10.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 11.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 12.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 13.
  • Prezentācija 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 14.
Darba fragmentsAizvērt

‘’Rīgas melnais balzāms upeņu’’ Ķīnas tirgū
Ja jau ķīniešiem nepatīk saliktās garšas, ko viņi saka par “Rīgas Melno balzamu”, kurā ir n-tās zālītes? 

‘’Rīgas melnais balzāms upeņu’’ Krievijas un Ukrainas tirgū
Balzāms ir populārs Ukrainā un Krievijā, jo savu ārstniecisko īpašību dēļ Ukraiņi, labprāt, šo dzērienu pievieno kafijai un tējai.

Secinājumi
Uzticams zīmols
‘’Rīgas melnais balzams’’,
kas iekarojis ārzemju tirgus
Galvenās priekšrocība ir garšas nianses kokteiļos, kas veidota no vairāku zālīšu kopuma un upeņu sulas
Produkta priekšrocība ir kā suvenīrs, kas kalpo kā Latvijas vizītkarte
Cena Latvijā salīdzinoši augsta, kā pašmāju produktam
Nav izplatīts daudzos veikala tīklos, kas varētu ievērojami palielināt produkta realizāciju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants