Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 1.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 2.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 3.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 4.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 5.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 6.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 7.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 8.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 9.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 10.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 11.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 12.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 13.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 14.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 15.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 16.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 17.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 18.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 19.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 20.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 21.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 22.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 23.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 24.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 25.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 26.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 27.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 28.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 29.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 30.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 31.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 32.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 33.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 34.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 35.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 36.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 37.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 38.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 39.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 40.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 41.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 42.
  • Referāts 'Varas attiecības un sociālā hierarhija mūsdienu kino vēstījumos', 43.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
  Teorētiskā daļa    3
1.  Vara kā sociālās kontroles instruments    3
1.1.  Ietekmes teorijas un varas īstenošanas mērķi    3
1.2.  Sociālās hierarhijas veidošanās    5
2.  Kino kā valoda    7
2.1.  Kino valodas elementi    8
2.2.  Realitātes konstruēšana un transformēšana    9
2.3.  Naratīva interpretācija. Zīme un teksts    10
  Metodoloģija    13
3.  Semiotiskā un naratīva analīze    13
  Empīrskā daļa    15
4.  Filma kā analīzes materiāls    15
4.1.  Jorgs Lantims. Acu zobs    15
4.2.  Žaks Odiārs. Pravietis    16
4.3.  Paolo Sorrentino. Il Divo    17
  Analīzes daļa    19
5.  Varas attiecības kino valodas izteiksmē    19
5.1.  Naratīvs: konflikti un atrisinājumi    19
5.2.  Raksturiezīmes: varoņu motivācija, mērķi un uzvedība    22
5.3.  Ikonogrāfija: mizanscēnā ietvertie objekti un dekorācijas    25
5.4.  Kinematogrāfiskie paņēmieni: kadrējums, montāža un ritms    27
6.  Secinājumi    33
  Izmantotā literatūra    36
  Pielikumi    38
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrībā kā politiskā un sociālā vienībā, pēc Kastela (Manuel Castells) apraksta, mūsdienās iezīmējas neskaitāmas organizācijas problēmas. Skaidras varas koncepcijas trūkums pavājina sociālo kontroli un veicina politisko lēmumu apstrīdēšanu. Pieaugošā valstu nespēja kontrolēt kapitāla plūsmu un nodrošināt sociālo drošību, samazina tās saistību ar vidējo iedzīvotāju. Uzsvars uz valdības lokālajām institūcijām, palielina distanci starp politiskās kontroles mehānismiem un vispārējām problēmām. Sociālā kontrakta atcelšana starp līdzekļiem, darbaspēku un valsti, sūta visus mājās cīnīties par individuālajām interesēm, paļaujoties tikai uz saviem spēkiem.1 Gadu desmitu gaitā redzams, ka demokrātiskās pārvaldes sistēmas ilūzija pamazām brūk, veidojas jauns skatījums uz varas formām un izpausmes veidiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants