Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 1.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 2.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 3.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 4.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 5.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 6.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 7.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 8.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 9.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 10.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 11.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 12.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 13.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 14.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 15.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 16.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 17.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Lat', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
  REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS LĪDZEKĻU IZVĒLE    5
  REKLĀMA INTERNETA TĪKLĀ    7
  UZZIŅU DIENESTS    9
  TELEFONU GRĀMATAS    10
  REKLĀMAS IZMAKSU PLĀNOŠANA    12
  REKLĀMAS EFEKTIVITĀTES VERTĒJUMS    14
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    17
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA:    19
Darba fragmentsAizvērt

Kas tad īsti ir reklāma? Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmuma sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
“Reklāma veicina komunikāciju starp ražotājiem un pircējiem, pārdevējiem un pircējiem un arī komunikāciju pretējā virzienā. Šāda komunikācija ir ļoti nozīmīga, jo neviena, pat perspektīva ideja nav dzīvotspējīga bez sabiedrības atbalsta. Tāpēc sabiedrība ir attiecīgi jāinformē. Informācija, kas domāta fiziskām vai juridiskām personām, efektu dos tikai tad, kad tā pēc formas un satura tiks “iepakota” tādā veidā, ka to var pareizi uztvert un ar to varēs izraisīt plānotu reakciju, darbību. To tad arī veicina reklāma.” [1; 181.lpp.]
Šajā darbā es centīšos aplūkot tādu tēmu kā reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novertējums uzņēmumā “Interinfo Latvija”. Šo uzņēmumu daudzi no mums pazīst kā “118”.
Darbā vairāk pieversīšos informatīvo pakalpojumu veidiem: uzziņām, Internetu, Telefongrāmatam, jo tie ir tieši saistīti ar Interinfo Latvija darbības sferu.
Darbā centīšos parādīt cik reklāma tomēr ir iespaidīga un kā tā mūs ietekmē, jo mēs katrs lielākā vai mazākā mērā, bet tomēr ietekmējamies no reklāmas.
Rakstot šo darbu izmantošu materiālus no pētījumu centriem : Businessmann; Dr. Walter Dill Scott, Nothwestern Uniwersity, USA; BalticMedia Facts Latvia; Cahners Advertising Research Report, USA u.c.
Darba uzdevums ir noskaidrot, kuru no reklāmas izplatīšanas līdzekļiem vislabāk izvēlēties firmām, lai būtu lielāka efektivitāte.
“Uzņēmumi izvēlas reklāmas izplatīšanas līdzekļus, ar kuru palīdzību varetu reklāmas ziņojumu nogādat līdz pircejam. Lēmumu pieņemšana notiek vairākos posmos:

lēmums par reklāmas aptveres plašumu un biežumu, iedarbības līmeni;

Aptveres plašums nozīmē dažādu potenciālo pircēju (personu, ģimeņu) daudzumu, kas jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laika periodā.

Aptveres biežums nozīmē, cik reizes potenciālie pircēji jāiepazīstina ar
reklāmas ziņojumu noteiktajā laika periodā.

Sabiedrības informētības pakāpe ir tieši proporcionāla reklāmas aptveres plašumam, biežumam un iedarbīgumam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants