Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.nodaļa.  Pirmskolas izglītības iestādes raksturojums   
1.1.  Vispārējas ziņas   
1.2.  Ziņas par grupu   
2.nodaļa.  Pedagoģiski novērojumi   
2.1.  Nodarbības analīze un vērtējums   
2.2.  Frontālās grupas vērtējums   
2.3.  Individuālā pieeja   
3.nodaļa.  Darbs komandā   
3.1.  Sadarbības veidi   
3.3.  Sadarbība ar vecākiem   
4.nodaļa.  Prakses pašanalīze, pašvērtējums   
Darba fragmentsAizvērt

Vājredzīgiem un neredzīgiem bērniem nepieciešamas speciālas nodarbības garīgajai attīstībai, vingrinājumi pirkstu attīstībai, orientācijai.
Ne vien acis, bet arī rokas ir svarīgs apkārtnes izziņas orgāns. Ar tām bērns iepazīst, kas ir ciets, ass, mīksts, raupjš, gluds, silts, auksts utt.
Ja pirmsskolas gados nepilnvērtīgi norit bērna saskarsme ar cilvēkiem un dabu, ja viņš netiek iesaistīts pilnvērtīgā, savam vecumam atbilstošā praktiskajā izziņas darbībā, arī tad bērns atpaliek savā attīstībā. Svarīgi bērnu mācīt un audzināt jau kopš dzimšanas.…

Atlants