Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Auditorijas uzvedība mediju lietojuma procesā', 1.
  • Konspekts 'Auditorijas uzvedība mediju lietojuma procesā', 2.
  • Konspekts 'Auditorijas uzvedība mediju lietojuma procesā', 3.
  • Konspekts 'Auditorijas uzvedība mediju lietojuma procesā', 4.
  • Konspekts 'Auditorijas uzvedība mediju lietojuma procesā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
‘Fed’ ieviesa radikālas tendences, viņš ieviesa alternatīvo publikāciju un ar to spēja ieinteresēt auditoriju. Viennozīmīgi, auditorija un mārketings nebija savienojami termini. Tieši auditorijai bija svarīga loma grāmatu tapšanā un popularizēšanā. Vidusslānis, darba cilvēki piekopa un palīdzēja attīstīt alternatīvo lasīšanas manieri. Publikas, interesentu skaits auga. ‘Fed’ idejas palīdzēja attīstīt recenzenti, skolotāji un citi atbalstītāji. Protams, sociālais konteksts un prakse publikācijā palīdzēja izprast auditorijā. Tirgus mainīgā forma un atšķirīgās tendences laika gaitā tomēr ļāva ‘Fed’ gūt popularitāti. Tas nenāca viegli, jo netrūka spriedzes un dilemmas alternatīvajā pieejā, kas bija tuvu tam , lai radītu graujošus konfliktus un tālākās pārmaiņas. ‘Ted’ deva iespēju radošajai sabiedrības daļai pastāstīt par sevi, dalīties viedokļos un pieredzēs.
Lai saprastu alternatīvo mediju attīstības ceļu, ir jāsaprot visas minētās pretrunīgās idejas un tendences. Šīs sarežģītības skaidrojums ir rasts Raymond Williams priekšstatos par ‘selektīvu tradīciju’, kurā nekad nav iespējams apvienot visas sociālās vēlmes un impulsus, jūtas un argumentus. Tas viss ir tālu no dominējoišām institūcijām. Tāpēc ir svarīgi formulēt šos iniciatīvas spēkus, it īpaši runājot par vēsturisikem momentiem, reaģējot uz milzīgo spēku, kultūras demokrātijas praksi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants