Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņu izstrāde, mediju analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņu izstrāde, mediju analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņu izstrāde, mediju analīze', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņu izstrāde, mediju analīze', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņu izstrāde, mediju analīze', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņu izstrāde, mediju analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Ministru kabineta 2005.gada 20.septembra noteikumi Nr.725 „Noteikumi par obligātajām nekaitīguma un marķējuma prasībām uztura bagātinātājiem un uztura bagātinātāju reģistrācijas kārtību” (21., 21-1.pkt.) nosaka, ka uztura bagātinātāju reklāmā nedrīkst izvietot vai lietot norādes vai atsauces par to, ka uztura bagātinātājsnovērš saslimšanu, ārstē vai izārstē slimības, vai atsauces uz šādu iespēju un nedrīkst ietvert jebkādas tiešas vai netiešas atsauces par to, ka līdzsvarots un daudzveidīgs uzturs nespēj nodrošināt pietiekamu uzturvielu daudzumu, kā arī Ministru kabineta noteikumi izvirza prasību, ka atļauts reklamēt tikai tos uztura bagātinātājus, kas ir iekļauti Pārtikas un veterinārā dienesta reģistrā.
Ministru kabineta 2008.gada 26.maija noteikumi Nr.370 „Noteikumi par mākslīgajiem maisījumiem zīdaiņiem un mākslīgajiem papildu ēdināšanas maisījumiem zīdaiņiem” (28.pkt.) nosaka reklāmas prasības pārtikas produktiem, kas paredzēti zīdaiņiem.
Ministru kabineta 2007.gada 3.jūlija noteikumi Nr.458 „Komersantu – darbiekārtošanās pakalpojumu sniedzēju – licencēšanas un uzraudzības kārtība” (24.13.pkt.) nosaka prasības darbiekārtošanās pakalpojumu reklāmās obligāti norādāmajai informācijai par komersanta firmu, reģistrācijas numuru un darbības vietas adresi, kā arī licences reģistrācijas numuru.
Ministru kabineta 2006.gada 6.jūnija noteikumi Nr.452 „Datorspēļu izplatīšanas noteikumi” (23.pkt.) nosaka prasības attiecībā uz datorspēles reklāmā sniedzamo informāciju, tai skaitā, brīdinājuma uzrakstu, ka "Datorspēle var izraisīt atkarību. Ja radusies atkarība vai citi veselības traucējumi, lūdziet padomu ģimenes ārstam!".
Par reklāmas noteikumu ievērošanu ir atbildīgs gan reklāmas devējs, gan reklāmas izgatavotājs, gan reklāmas izplatītājs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants