Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 7.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 8.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 9.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 10.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 11.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu veidi', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Lai varētu kontrolēt un vadīt savu darbu, uzņēmējiem ir jābūt informētiem par saviem produktiem, pakalpojumiem un veicamajiem pasākumiem. Vienīgais veids, kā uzzināt patieso stāvokli tirgū un klientu attieksmi, ir tirgus pētījumu veikšana. Konkurences nemitīgais pieaugums spiež uzņēmumiem veidot jaunus un oriģinālus produktus un rast risinājumus to pārdošanai.
Lai veiksmīgi varētu veikt tirgus pētījumus, ir nepieciešams tirgus izpētes plāns, kas būtībā ir atkarīgs no nepieciešamās informācijas veida. Jo konkrētāk un detalizētāks zināsiet, ko izpētē gribat noskaidrot, jo efektīvāks būs pētīšanas rezultāts un īsāks laiks nepieciešams pētījumam. Viss augšminētais garantē mazākas izmaksas. Pētījumu rezultātā var iegūt gan vispusīgu, taču plašu tematiku aptverošu informāciju, gan arī detalizētu informāciju par smalki izpētītu vienu atsevišķu problēmu. Pastāv sakarība starp informācijas plašumu un dziļumu - jo plašāku informāciju Jūs vēlaties, jo mazāk dziļa tā būs. No otras puses, ja vēlamies izmeklēt dažādus konkrētus aspektus par produkciju vai pakalpojumu, tad informāciju par citiem aspektiem šāds pētījums neatklās. Lai iegūtu gan dziļu, gan arī pietiekoši plašu informāciju par konkrēto problēmu, ir nepieciešams izmantot dažādu metožu apvienojumu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants