Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'A/S "Baltic International Bank" pakalpojumu un sortimenta analīze', 1.
  • Referāts 'A/S "Baltic International Bank" pakalpojumu un sortimenta analīze', 2.
  • Referāts 'A/S "Baltic International Bank" pakalpojumu un sortimenta analīze', 3.
  • Referāts 'A/S "Baltic International Bank" pakalpojumu un sortimenta analīze', 4.
  • Referāts 'A/S "Baltic International Bank" pakalpojumu un sortimenta analīze', 5.
  • Referāts 'A/S "Baltic International Bank" pakalpojumu un sortimenta analīze', 6.
  • Referāts 'A/S "Baltic International Bank" pakalpojumu un sortimenta analīze', 7.
  • Referāts 'A/S "Baltic International Bank" pakalpojumu un sortimenta analīze', 8.
  • Referāts 'A/S "Baltic International Bank" pakalpojumu un sortimenta analīze', 9.
  • Referāts 'A/S "Baltic International Bank" pakalpojumu un sortimenta analīze', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    3
2.  Piedāvātie pakalpojumi    4
3.  Pakalpojumu pamatvērtība    6
4.  Pakalpojumu klasifikācijas pazīmes    7
5.  Pakalpojumu atšķirība na konkurejošiem analogiem    8
5.1.  Pozicionēšanas princips    8
  Sortimenta parametri    9
Darba fragmentsAizvērt

Baltic International Bank ir augstas kvalitātes personīgas apkalpošanas banka, uzticams partneris klientiem, kuri ciena ilgtermiņa attiecības ar banku, ātru un kvalitatīvu apkalpošanu un drošas finanšu operācijas. Latvijas banku vidū Baltic International Bank ir ar visilgāko pieredzi individuālā servisa sniegšanā klientiem – jau kopš 1994.gada bankā veiksmīgi strādā īpaši izveidota apkalpošanas forma - Personīgo baņķieru institūcija.
Baltic International Bank specializācija ir private banking, nodrošinot mūsdienīgu individuālu plaša spektra finanšu pakalpojumu sniegšanu lieliem korporatīvajiem klientiem un privātpersonām ar ievērojamiem aktīviem, ienākumiem un apgrozījumu – V.I.P.klientiem.
Katrs Bankas klients strādā ar savu individuālo speciālistu - personīgo baņķieri, kurš zina klienta prasības un pilnībā orientējas smalkākajās klienta biznesa niansēs.
Tieši individuāli risinājumi un pieeja katram klientam ir panākumu atslēga, kas ilgtermiņā palīdz veidot un attīstīt abpusēji uzticamas klienta un bankas attiecības, ko Banka izvirzījusi kā vienu no saviem galvenajiem mērķiem darbā ar klientiem.
Stratēģiskais mērķis piedāvāt klientiem augstākās kvalitātes personalizētu servisu, kas ir virzīts ne tikai un ne tik daudz uz pakalpojumu un produktu pārdošanu, bet, galvenokārt, uz ilgstošu partnerattiecību izveidošanu un attīstību starp banku un tās klientiem, nenoliedzami ir devis rezultātus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants