• Trīs intergrēti priekšmeti: dabas zinības, sociālās zinības. Dominante - matemātika

     

    Konspekts6 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Trīs intergrēti priekšmeti: dabas zinības, sociālās zinības. Dominante - matemāt', 1.
  • Konspekts 'Trīs intergrēti priekšmeti: dabas zinības, sociālās zinības. Dominante - matemāt', 2.
  • Konspekts 'Trīs intergrēti priekšmeti: dabas zinības, sociālās zinības. Dominante - matemāt', 3.
  • Konspekts 'Trīs intergrēti priekšmeti: dabas zinības, sociālās zinības. Dominante - matemāt', 4.
  • Konspekts 'Trīs intergrēti priekšmeti: dabas zinības, sociālās zinības. Dominante - matemāt', 5.
  • Konspekts 'Trīs intergrēti priekšmeti: dabas zinības, sociālās zinības. Dominante - matemāt', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Pašanalīze
Šo Tematu ir svarīgi izprast skolēniem pašā sākumā, jo bieži viņi neizprot laiku kā vērtību un kaut ko plūstošu. Šī tēma ir aktuāla skolēniem, jo viņiem pašiem ir interesanti apgūt šo procesu par laiku un to mērīšanu. Kur paliek laiks? Cik ātri tas mainās un kādā veidā. Arī šo stundu es aptvēru no visiem mācību priekšmetu skatupunktiem, kas ļoti viegli integrējās. Matemātika ar dabas zinībām ļoti labi spēja saiet vienā mācību priekšmetā un parādīt skolēniem galveno, ko es vēlējos ar šo stundu pasniegt. Skolēni visu laiku bija nodarbināti ar uzdevumiem, jautājumie, pārrunām, eksperimentu, klase bija nodarbināta, un tas balstījās uz jēgpilnām darbībām. Šis temats nebija viegls, tāpēc skolēniem sākumā bija grūti izprast atšķirību starp stundām un minūtēm, bet līdz stundas beigām es problēmu izvedu līdz galam, ļaujot katram skolēnam šo laiku izjust. Skolēniem pašiem bija jāsadala grupās pienākumi, jā aizpilda tabulas, jāsecina veiktais eksperimets. Viņi paši kritiski domāja par šīm lietām pieliekot klāt arī radošo domāšanu. Biju pārsteigta, cik skolēni grupās uzvedās organizēti un darīja visu pēc plāna punktiem. Nobeigumā tika veikta refleksija, lai uzzinātu kā skolēni jūtas pēc šādas stundas. Šī bija grūta stunda klasei, pateicoties viņu aktivitātei viss izdevās kā plānots.

Autora komentārsAtvērt
Atlants