• Zelta zivtiņas reklāmas "Kā Marija uzņēma latgaļu viesus" analīze, izmantojot E.Gofmaņa dramaturģijas pieeju

     

    Referāts3 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Zelta zivtiņas reklāmas "Kā Marija uzņēma latgaļu viesus" analīze, izmantojot E.', 1.
  • Referāts 'Zelta zivtiņas reklāmas "Kā Marija uzņēma latgaļu viesus" analīze, izmantojot E.', 2.
  • Referāts 'Zelta zivtiņas reklāmas "Kā Marija uzņēma latgaļu viesus" analīze, izmantojot E.', 3.
  • Referāts 'Zelta zivtiņas reklāmas "Kā Marija uzņēma latgaļu viesus" analīze, izmantojot E.', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Sekojot seriālam no pirmsākumiem, varam secināt, ka ZZ mērķauditorija ir jaunieši, kas aktīvāk izmanto telefonsakarus un dzīvo līdzi visiem jaunumiem, taču reklāma „Kā Marija uzņēma latgaļu viesus” liek noprast, ka TELE2 saprot, ka viņi var piesaistīt ZZ tarifa „ZZ savējie” lietotāju lokam arī lielāku vecākās paaudzes auditoriju, izmantojot šo reklāmu kā izrādi, kas piesaista uzmanību un liek domāt par to, ka šis pakalpojums ir domāts visiem, ne tikai jauniešiem, bet arī vecākajai paaudzei, kuriem starp citu, patīk vakaros parunāties un paklačoties ar saviem draugiem vienaudžiem, vai arī vairākas reizes dienā apzvanīt savus bērnus un mazbērnus.
Konkrētā reklāma rāda cilvēku ikdienas dzīves skatu – Rīgas restorānu, uz kuru atnācis padzīvojis pāris no Latgales. Viņus apkalpo Marija, kas nesaprot latgaļu valodu, bet izliekas, ka ir sapratusi un pat atbild latgaliski, kas iepriecina latgaļu pāri, un vīrs saka sievai, ka viņš jau iepriekš esot teicis, ka savi cilvēki visur dzīvo.…

Atlants