Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tirgzinības', 1.
  • Referāts 'Tirgzinības', 2.
  • Referāts 'Tirgzinības', 3.
  • Referāts 'Tirgzinības', 4.
  • Referāts 'Tirgzinības', 5.
  • Referāts 'Tirgzinības', 6.
  • Referāts 'Tirgzinības', 7.
  • Referāts 'Tirgzinības', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Dizains
Dizains ir ietilpīga ideja. Dizains sniedz instrumentu un koncepciju kopumu, kas ļauj sagatavot veiksmīgus produktus.
Kā pierāda prakse , lai izveidotu labu dizainu, ir jāpārdomā visas patērētāja darbības, iegādājoties, izmantojot un atbrīvojoties no produkta. Pats būtiskākais ir zināt kas ir potenciālais patērētājs.
Tieši šī iemesla dēļ moto tirgus ir piesātināts ar dažādām modifikācijām, ar kurām ražotājs norāda konkrētā varianta mērķauditoriju. Ir motorolleri, motocikli, tricikli, kvadracikli, kas paredzēti: sievietēm( stils, krāsas, komplektācija, aksesuāri, dažādas mehāniskas īpatnības), bērniem( ierobežota jauda, ātrums, papildus drošība, utt.), vīriešiem ( paaugstināta jauda, agresīvs stils, krāsas, aksesuāri, utt.).
Ļoti bieži mūsdienās jauno tehnoloģisko risinājumu iespaidā daudzi jaunie motorūpniecības produkti zaudē zināmu komforta līmeni, tādējādi uzsverot motocikla agresīvo jeb sportisko pusi, stils kļūst agresīvāks, formas asākas, dažādi mezgli tiek samazināti vai noslēpti, motocikli tiek „piebāzti” ar tehniskām inovācijām, kas apgrūtina to remontu un apkalpošanu.
Kādreiz pat tik konservatīvajās jomās kā kross un enduro ienāk jaunās stila tendences, izmantojot jaunās tehnoloģijas, uzbūve un apkalpošana(remonts) pašam patērētājam kļūst sarežģītāka vai pat neiespējama, jaunie izmantojamie materiāli palīdz palielināt motora jaudas , paši motocikli stilistiski kļūst futūristiskāki, ļoti liela nozīme tiek piešķirta vizuālajam noformējumam.

Secinājumi
Apskatot sīkāk moto tehnikas tirgu var redzēt spilgtus tirgus dalībniekus, tomēr nevar izdalīt vienu konkrētu, kas būtu pārāks par citiem.
Harley – Davidson nereti tiek ņemts kā paraugs, tomēr šķiet viņa milzīgais kults lēnām mainās un patērētāji sāk lūkoties paralēli uz tehniski attīstītākajiem konkurentiem, kā piemēru var minēt POLARIS -VICTORY ASV tirgū, kas uzskatāms par daudz tehniski pilnīgāku un ieņem stabilas pozīcijas šajā tirgū.
Moto ražotājiem būtu vairāk jāuzsver savas attiecības ar pastāvīgo patērētāju, jāiegūst viņa uzticība, jāpanāk pilnīga apmierinātība, jāuzklausa ieteikumi un kritika, jāmeklē risinājumi.
Moto industrija kā lielākā daļa mūsdienu industriju attīstās neiedomājamos ātrumos, un pielāgošanās īpašības tirgus tendencēm un pieprasījumam ir viena no vissvarīgākajām veiksmīga uzņēmuma īpašībām. Novēlota reakcija uz konkurentu izaicinājumu visbiežāk beidzas ar zaudētu tirgus daļu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants