Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Saskarsmes kultūra starptautiskajos tirgos', 1.
  • Eseja 'Saskarsmes kultūra starptautiskajos tirgos', 2.
  • Eseja 'Saskarsmes kultūra starptautiskajos tirgos', 3.
  • Eseja 'Saskarsmes kultūra starptautiskajos tirgos', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Starp lielāko daļu nacionalitāšu pastāv kultūras atšķirības un šīs atšķirības ir viens no būtiskākajiem starptautisko kompāniju faktoriem, kuriem tās pievērš uzmanību. Katrai nacionalitātei ir unikālas īpašības, kuras daudziem ārzemniekiem nav zināmas un varbūt pat nav izprotamas. Liela daļa vadošo uzņēmumu diemžēl nepārzina šis atšķirības, kaut arī strādā šajos tirgos. Ja uzņēmums vēlas sekmīgi virzīt savus produktus konkrētās valsts tirgū, tad ļoti svarīgi ir, lai uzņēmumā būtu priekšstats par tautas kultūru, kurā viņi realizē savu produktu. Vietējās kultūras pārzināšana ietekmē ne tikai to, cik veiksmīgi tiks realizēti uzņēmuma produkti, bet arī saskarsmi ar nolīgtajiem vietējiem darbiniekiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants