Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Darba vadīšana', 1.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 2.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 3.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 4.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 5.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 6.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 7.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 8.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 9.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
  ANALĪTISKĀ SADAĻA    2
  TEHNOLOĢISKAIS APRAKSTS    3
  PROJEKTA SADAĻA    6
  Klientu apkalpošanas centra „Liepāja” struktūra    6
  Darbinieku struktūra un darba samaksa    7
  Darba drošība un darba aizsardzības nodrošināšana    8
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    12
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    13
Darba fragmentsAizvērt

Ieskaites darbā tiek aplūkots uzņēmuma Nordea Bank Finland Plc Latvijas filiāles Klientu apkalpošanas centrs „Liepāja”, kas nodarbojas ar finanšu pakalpojumu sniegšanu.
Darba mērķis ir izanalizēt bankas struktūrvienības iekšējo vidi un darbību.
ANALĪTISKĀ SADAĻA
Banka nodrošina pilnu finanšu pakalpojumu klāstu fiziskām un juridiskām personām, kas nepieciešams uzņēmējdarbības vidē. Izmantojot bankas pakalpojumus uzņēmumiem jeb juridiskām personām ir ērtāk norēķināties ar klientiem un piegādātājiem, saņemt kredītu uzņēmējdarbības paplašināšanai, kā arī veikt uzkrājumus. Arī fiziskām personām jeb privātpersonām ir pieejami minētie pakalpojumi.
Klientu apkalpošanas centrs privātpersonām piedāvā:
skaidras naudas darījumus un dažāda veida maksājumus;
attālinātos pakalpojumus – internetbanku un telefonbanku;
maksājumu kartes;
uzkrājumus un investīcijas;
kredīta un līzinga pakalpojumus u.c.
Bet uzņēmumiem papildus iepriekš minētiem pakalpojumiem ir iespēja saņemt karšu pieņemšanas termināla pakalpojumu, tirdzniecības finansēšanu – dokumentu inkaso un kredīta vēstuli, kā arī citus pakalpojumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants