Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Brends', 1.
  • Referāts 'Brends', 2.
  • Referāts 'Brends', 3.
  • Referāts 'Brends', 4.
  • Referāts 'Brends', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
1) Preču pakalpojumu zīme ir uzņēmuma vizītkarte;
2) Preču zīmi var veidot: atsevišķs vārds vai vārdu savienojums, grafisks attēls un tamlīdzīgi;
3) Preču zīmes reģistrācija ir spēkā tikai tajā valstī, kurā tā ir reģistrēta;
4) Preču zīmes tiek reģistrētas tikai attiecībā uz noteiktām precēm vai pakalpojumiem, kuri ir sagrupēti 45 preču un pakalpojumu klasēs;
5) Izņēmuma tiesību būtība ir tieši tiesībās aizliegt citiem identiskas vai līdzīgas preču zīmes lietošanu;
6) Preču zīmju meklējumu visieteicamāk ir pasūtīt LR Patentu valdē, kam ir pieejama vispilnīgākā datu bāze par visām Latvijā reģistrētajām un reģistrēšanai pieteiktajām preču zīmēm;
7) Lai efektīvi izmantotu ar reģistrāciju iegūtās izņēmuma tiesības uz preču zīmi, preču zīmes īpašniekam ir jāseko līdzi, vai viņa tiesības netiek aizskartas;
8) Ja uzņēmums ir izdarījis visu, ko likums prasa, lai iegūtu aizsardzību, aizsargāt savas tiesības pret nelikumīgiem preču zīmes izmantošanas gadījumiem nav nemaz tik sarežģīti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants